.

Beantwoord

Geeft de Mijn Simyo app ook aan wat je verbruikt bij 4G?

  • 27 November 2015
  • 4 reacties
  • 157 Bekeken

Badge +1
Die mijn simyo app geeft die ook aan wat je data verbruik is bij 4G of doet die dat niet of hebben jullie een andere suggestie om te zien wat je data gebruik is bij 4G.
icon

Beste antwoord door Anonymous 27 November 2015, 08:46

Bekijk originele reactie

4 reacties

De app is geen speedtest voor zowel 3G en 4G, de app geeft aan hoeveel MB, bel en sms 3G/4G maakt daarbij geen verschil, meer is niet (perse) nodig.
Alleen komen de getallen met vertraging, tis dus een stoptrein geen Thalys.:D
Badge +1
Maar heb soms een weet welke app je kan gebruiken om te zien hoeveel je verbruikt hebt
Die mijn simyo app geeft die ook aan wat je data verbruik is bij 4G of doet die dat niet of hebben jullie een andere suggestie om te zien wat je data gebruik is bij 4G.
........! 🙂

Feit is dat de provider de gegevens ontvangt van jou gebruik gemeten door het netwerk....
Je doet er dus m.i. verstandig aan om bij andere apps een buffer tot aan je limiet aan te houden.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Geronimo,

Op de Mijn Simyo app zie je hoeveel data je nog over hebt van je internetbundel. Het gaat hierbij om het verbruik via je mobiele netwerk. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen wat je op 3G of 4G verbruikt 🙂
Ook op je telefoon zijn vaak datameters ingebouwd. Voor meer informatie hierover kun je hier kijken.

Laat je het ons weten of je nog vragen hebt?

@Friesian; dankjewel voor je hulp 😳

Reageer