.

Beantwoord

Er gaat iets fout met de Simyo App in het buitenland. Wat nu?

  • 6 May 2017
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

ik ben. u in het buitenland en wil de simyo app op mijn Iphone activeren, maar dat gaat niet
icon

Beste antwoord door Jihane 6 May 2017, 15:03

Bekijk originele reactie

4 reacties

Geef je het goede w8woord in?
Reputatie 7
Badge +10
Hi LenKneppers,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er iets fout lijkt te gaan met de Simyo App! Bedoel je dat je in het buitenland de Simyo App wilt installeren, maar dat dat niet lukt? Wat voor telefoon heb jij? Als je Android telefoon ingesteld staat op een buitenlands land, dan kun je de Simyo App inderdaad niet vinden. Je kunt dit dan oplossen door de Play Store via de instellingen toch in te stellen op Nederland. Dan moet het lukken.

Of bedoel je dat je de buitenlandoptie aan wilt zetten, en dat dat niet gaat? Ik zie dat jij de optie Bellen in/naar het buitenland al aan hebt staan. Lukt het je om te bellen en te sms'en?

Als je bedoelt dat je de internetoptie in het buitenland aan wilt zeggen, dan moet ik je helaas teleurstellen. Je kunt met een Prepaid niet internetten in het buitenland, sorry! Je kunt alleen bellen en sms'en, maar niet internetten.

Of probeer jij je beltegoed op te waarderen? Dat zou gewoon moeten kunnen, maar hou je er rekening mee dat de Mijn Simyo App via het internet werkt? Je kunt dus opwaarderen wanneer je wifi-verbinding hebt. Je kunt opwaarderen via de App of via de computer. Lukt het via de computer wel?

Óf is het probleem dat je niet kunt inloggen op de App? Dan is de vraag van Friesian op zijn plaats: weet je zeker dat je het juiste wachtwoord intoetst? Kun je wel inloggen op een computer, of lukt dat ook niet? Als het op beiden niet lukt, raad ik je aan om te klikken op 'Wachtwoord vergeten'. Je krijgt dan een link toegestuurd via e-mail, waarmee je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Laat je me weten wat je precies bedoelt? 🙂

@ Friesian, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Jihane, in de openingstekst staat dat het een Iphone is 🙂 Voor jou misschien beter bekend onder de noemer IOS. 😉
Badge +7
Hoi Friesian,

Oeps! Ik denk dat ze daar overheen heeft gelezen.

@Ienkneppers, Laat je weten wat je precies bedoelt? Krijg je bijvoorbeeld een bepaalde foutmelding bij het installeren? We horen het graag!

Groetjes,
Samantha

Reageer