.

Beantwoord

Foutmelding bij inzien beltegoed op de App. Hoe kan dat?

  • 3 February 2018
  • 9 reacties
  • 204 Bekeken

Badge
Bij opvraag gegevens, overzicht beltegoed etc. (op mijn HTC smartphone) krijg ik steeds het volgende in beeld: ‘Sorry, er ging iets mis’. Vervolgens kan ik balkje ‘Probeer het nog eens’ intoetsen, waarop ik keer op keer dezelfde opmerking blijf zien...
Heel frustrerend!
Al geprobeerd het op te lossen dmv app verwijderen + weer opnieuw te installeren. Helaas geen gewenst resultaat!
Wat is de oplossing?!
icon

Beste antwoord door Asma 4 February 2018, 14:23

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi JPep,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat je tegoed maar niet zichtbaar is op de App. Kun je mij laten weten welke versie besturingssysteem je hebt? Ik laat dit dan voor je uitzoeken.

In de tussentijd is het aan te raden om je verbruik en tegoed bij te houden via de webversie van Mijn Simyo. Dit kan ook via je telefoon. Gaat het lukken zo?

Groetjes,
Asma
Badge
Hallo Alma

Ik heb de HTC one (M7)
Het toestel draait op Lollipop.
Het toestel heeft Sense 6.

Ben benieuwd,
graag tot horens.
Ik heb ook problemen met de app. 5 cijferige code en vingerafdruk accepteert de app niet, wel het standaard wachtwoord.

Na herinstallatie lukt het 1x.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi JPep,

Bedankt voor de gegevens.

Ik zal het doorsturen naar mijn collega om uit te zoeken hoe dit komt. Ik adviseer je om de nieuwste update in de gaten te houden. Hopelijk zal het probleem na de eerstvolgende update verholpen worden.

@Ray, kun je mij laten weten of het probleem nog bestaat? Zo ja, stuur je mij je type telefoon en versie besturingssysteem? Ik zoek dit dan voor je uit.

Groetjes,
Asma
Bij @Asma werkt de mention ook niet ;)

Maar ik heb het 1 dagje gehad. Zojuist weer geprobeerd en de vingerafdruk werd herkend.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ray,

Oh, fijn dat het probleem vanzelf is verholpen. Hoop dat je hier geen last meer van zult hebben!

Groetjes,
Asma
Badge
Helaas dus wel.
Snap het niet.....
Reputatie 7
Badge +9
Hoi JPep,

Asma heeft jouw probleem doorgestuurd naar een collega, de andere reacties waren van en naar Ray, één van de Forum experts.
Zodra Asma een antwoord heeft lees je dat hier.
In de tussentijd kan je een snelkoppeling maken op je smartphone naar de pagina van Mijn Simyo https://mijn.simyo.nl/
Reputatie 6
Badge +5
Hi JPep,

Zoals franswon (bedankt voor je reactie!) aangeeft is het antwoord van Asma bedoeld voor Ray. Jouw probleem is doorgezet om de oorzaak vast te stellen. Om je verbruik toch goed in de gaten te houden is de onderstaande tip erg handig :)

In de tussentijd kan je een snelkoppeling maken op je smartphone naar de pagina van Mijn Simyo https://mijn.simyo.nl/
Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Niels

Reageer