.

Sticky

FAQ: Hoe log ik in op Mijn Simyo en hoe wijzig ik mijn instellingen?

  • 17 December 2014
  • 0 reacties
  • 3892 Bekeken

Reputatie 6
Badge +10
  • Oud-moderator
  • 5265 reacties
Omdat Simyo een 100% online provider is, kun je online alles zelf bijhouden en aanpassen via je eigen Mijn Simyo pagina. Je kunt hier je resterende beltegoed zien, je facturen bekijken, je verbruik controleren en je simkaart instellingen wijzigen.



Je logt in door je (tijdelijke) telefoonnummer in te voeren, in combinatie met je wachtwoord. Dit wachtwoord vind je terug in de welkomst e-mail van Simyo die je vlak na het plaatsen van je bestelling hebt ontvangen.

Ben je deze gegevens kwijt? Vraag dan een nieuwe wachtwoord op. Dit doe je door te klikken op 'wachtwoord vergeten?'. Hier vul je je telefoonnummer in en het e-mailadres dat bij ons bekend is.



Zorg ervoor dat je de Persoonlijke gegevens pagina op Mijn Simyo up-to-date houdt. Op die manier kunnen wij je per e-mail op de hoogte houden van praktische zaken, bijvoorbeeld dat je factuur online staat of voor het geval dat je het wachtwoord kwijt bent. Je vindt je Persoonlijke gegevens onder het kopje Instellingen.

Op het tabblad Netwerkinstellingen stel je in wat je met je simkaart kunt. Je zet hier bijvoorbeeld je internet aan of uit en je past hier ook je buitenland instellingen aan.

Klik je op het tabblad Simkaart, dan vind je alle informatie over je simkaart. Hier staan je pin & puk-code, de status van je simkaart en ook je simkaartnummer. Je kunt hier ook:

- Je simkaart blokkeren.
- Een vervangende simkaart aanvragen.
- Een vervangende simkaart activeren.
- Nummerbehoud aanvragen.

Onder Abonnement staat aangegeven welke bundels je op dit moment hebt. Ook vind je hier de einddatum van je contract en de mogelijkheid om je contract op te zeggen. Staat er geen einddatum? Dan ben je momenteel contractvrij en is je abonnement maandelijks opzegbaar.

Ook kun je hier sinds kort extra MB's bijkopen.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.