.

Beantwoord

De vraag of het topic je vraag beantwoord. Hoe vind je het om regelmatig de vraag te krijgen?

  • 31 December 2018
  • 19 reacties
  • 827 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Regelmatig komt op de telefoon de vraag of het topic je vraag beantwoord ook als jij, ik de vraag/het topic heeft beantwoord.

Hoe ervaar je deze smileys, deze herhaaldelijk gestelde vraag ?

1) Irritant
2) niet Irritant
3) neutraal
icon

Beste antwoord door Jihane 14 January 2019, 11:48

Bekijk originele reactie

19 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Ai ai ai! Vind je die emojis zo irritant? Het is een nieuwe feature van InSided. Zijn andere mensen hier ook zo op tegen?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Sorry, ik heb hier geen beeld bij. Ik zit nooit op mijn telefoon op het forum.
Reputatie 7
Edit van mijn laatste reactie: ik zie deze denk ik ook voorbij komen op het forum 🤔. Van mij hoeft dit ook niet zo nodig...🙄
Ik deel de mening van de 2 andere heren.

Die Smiley's en deel je mening is gewoon te veel..
Reputatie 7
Badge +10
Begrijpelijk! Zoals Ray zegt, staat er ook al een button met 'deel je mening', ik snap dat dat dubbel voelt. Wel hebben beide dingen hele andere functies - 'deel je mening' gaat over de website over 't algemeen, terwijl de smileys gaan over het vinden van een antwoord op een vraag. Vinden jullie bijvoorbeeld dat deze dingen gecombineerd zouden kunnen worden?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane.

Is dit een topic-kaping? Alhoewel ik de vraag wel begrijp en de uitleg lijkt het me beter de vraag af te splitsen in een eigen topic.

Maar toch wil ik alvast reageren. Het is zoals @ Ray aangeeft ook naar mijn mening te veel van het goede/verkeerde.

Het is toch - Jij blij, wij blij?
Dan lijkt er maar 1 ding op te zitten, weg ermee.😉😎

Likes zeggen volgens (niet alleen) mij veel meer.

Is er een opmerking of vraag dan zijn er tal van contact kanalen.👍

😉😎

Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Haha excuus, ik wilde het topic niet 'kapen', maar je snapt natuurlijk wel dat het voor mij belangrijk is om te achterhalen wat er zo vervelend aan is. Als iemand alleen zou roepen "ik vind deze functie niet leuk!", dan verdwijnt 'ie niet onmiddellijk daarna. Ik moet hier een goed beeld van hebben, vandaar dat ik ook vroeg naar alternatieven 🙂

Groetjes,
Jihane
Gelukkig maar, ik dacht ik vraag het ff. Bij twijfel niet inhalen.😎

Een praktisch voorbeeld 'deel je mening'.

Ik wil inloggen op forum op de telefoon (brulpieper😀) komt dat hele gedoe met de lachebekjes in beeld. Terwijl ik dan bezig ben om ww in te voeren. Lastig !

Bij elke beantwoorde vraag ook weer vervelende zeurkopjes.

Doe zoiets bijvoorbeeld met een interval.

Wat is beter? Rust en gemoedelijkheid tijdens forum bezoeken of je ergeren.
Reputatie 7
Badge +10
Dank voor het delen van je mening, Friesian! Natuurlijk is de rust het allerbelangrijkst 🙂 Ik zal dit meenemen. Zijn er anderen die hier ook zo naar kijken?

Groetjes,
Jihane
Ik vind ze hinderlijk.
Reputatie 6
Badge +5
Duidelijk, Ray! Ook dit nemen we mee.

Groetjes,
Niels
Serieus?

Dus naast die emoticons en deel je mening ook nog van die pop ups met de vraag wat je van de Simyo pagina vindt en of je het antwoord hebt gevonden.

Te veel werkt averechts mensen. Dit gaat nu al erg vervelen dus kappen ermee zou ik zeggen. Als men ontevreden is dan komt men vanzelf wel.






Precies Ray !! Dat is ook waarom ik dit topic gestart ben. Irritatie ten top !!

Dit kan door verveling een averechts effect hebben op waar het eigenlijk voor bedoeld is. Ontmoedigen van forumbezoek bij vragen !!
En telkens de ontevredenheid uiten via de crying smiley welk positief beeld geeft dit aan de database?
Reputatie 7
Badge +10
Hi allen,

Snap ik! Die pop-up hoor je eigenlijk maar één keer te zien, die is nieuw. Komt 'ie regelmatig tevoorschijn? Is niet de bedoeling, namelijk! Maar ik ga dit oplossen, de smileys zijn namelijk een functie vanuit Insided en de pop-up vanuit ons, Ik heb contact met Insided over het verwijderen van die functie.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hi allen,

Bij dezen zijn de smileys verwijderd 🙂 Zien jullie dat ook terug?

Ook de enquête met je mening over het forum verschijnt maar eens per maand. Klinkt dat redelijk, of zou eens per twee maanden beter zijn? Dit is gedaan voor mensen die bijv. in januari een vraag hadden, weggaan, en dan in maart (of later) terugkeren met nog een vraag. Wij willen dan wederom van ze weten of ze hun vraag hebben gevonden en hoe hun forum-ervaring was.

Groetjes,
Jihane
Haa fijn, het zijn de doeiii-doeiii weken.😀

Ik zou zeggen we kijken het even aan. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.😉😎

Doeiii-doeiii.😂🙂😎
Hi allen,

Bij dezen zijn de smileys verwijderd 🙂 Zien jullie dat ook terug?


Er is wel meer verwijderd 😂
We weten iig wie op het knopje drukte.🤔😀
Doeiii-doeiii.😜
Reputatie 7
Badge +10
Haha, yikes! Ja, ik heb gereageerd in het topic én Insided er een mail over gestuurd.

Laten we hopen dat het snel opgelost is.

Groetjes,
Jihane

Reageer