.

Beantwoord

Wat is de verrassing?

  • 24 January 2017
  • 14 reacties
  • 301 Bekeken

Badge +1
Bij de update van vandaag zou een verrassing zitten maar die zie ik niet Iemand een idee ?
Gr Adrie
icon

Beste antwoord door Jihane 25 January 2017, 13:07

Bekijk originele reactie

14 reacties

Update? Verassing?

Graag wat meer info
Badge +1
Bij de omschrijving van de update in de app store praten ze over een verrassing . Kan ik je een print screen sturen anders ?
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb de verrassing ook nog niet ontdekt.

Ja je maakt me nieuwsgierig.. Ik heb Android, jij iOS?
Nu ben ik ook zeer benieuwd naar die verassing. Geldt zeker alleen voor iOS.. 😛
Badge +1
Heb ios yes laat weten als er wat komt ... word vervolgt ...
ik ben ook benieuwd wat de verrassing is 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Streetmate,

Goed gezien! Ik zal meteen heel eerlijk toegeven dat dit een misverstand is geweest. De verrassing die bedoeld werd, was dat de Simyaardag vanaf nu ook zichtbaar en meetbaar is in de Simyo App. Met je Simyaardag bedoelen we het cadeautje dat je krijgt in de maand waarop je klant bent geworden: 1000 MB extra voor die maand. Fantastisch! Maar het was nooit eerder zichtbaar in de App, waardoor je dat verbruik alleen kon terug zien op de computer. Nu is dat niet meer zo, hoezee!

Het probleem met deze specifieke melding is dat niet alle klanten deze maand een Simyaardag krijgen. Sterker nog, de Simyaardag krijgen alleen Sim Only klanten (terwijl de App voor alle klanten is). Ik heb het zojuist besproken met de afdelingen die hierover gaan, en deze melding over een verrassing zal waarschijnlijk worden aangepast naar iets dat duidelijker maakt wat de update precies is. Sorry voor de verwarring, jongens :8 Ik ga het allemaal rechtzetten.

@ Raytje en Scotsman, dank voor de reacties!

Heel veel groetjes,
Jihane
Badge +1
Is goed ik zie de 1000mb extra wel komen als het zover is . Dankjewel .
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Streetmate,

Dat gaat helemaal goed komen. Bedankt voor je bericht.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden :D

Groetjes,
Sean
Badge +1
@ Jihae : Dankjewel !
Hallo ik heb nog nooit een verrassing gekregen hoe zit dat
Badge +1
Heb nog geen idee zal
Nog wel
Komen ....
Reputatie 5
Badge +9
Hoi waldpykje,

Welkom op 't forum!

De verrassing is een cadeautje wat je krijgt als je een jaar lang een Sim Only bij Simyo hebt. Je krijgt een jaar na de maand dat je bij ons een abonnement hebt afgesloten een cadeautje. Wanneer het zover is, zul je deze zien op je Mijn Simyo :)

Heb je hier nog vragen over?

@Streetmate, Die zal inderdaad nog wel komen :)

Groetjes,
Caspar

Reageer