.

Beantwoord

De verbruiksgegevens van de app lopen achter op wat ik online zie. Hoe kan dat?

  • 24 April 2017
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

De verbruikgegevens van deze app lopen achter op wat ik online zie.
Heb de mijn Simyo app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat wilde in het verleden nog wel eens helpen. Maar werkt deze keer ook niet.


Groet Sam
icon

Beste antwoord door Samantha 25 April 2017, 13:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +7
Hoi Tjuus,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat jammer dat de verbruiksgegevens van je app achter lijken te lopen bij die wat je op Mijn Simyo op de computer ziet! Dit zou niet zo moeten zijn. Kun je hier een voorbeeld bij geven?

Ik zie trouwens ook dat je oude internetbundel nog niet is verwijderd. Je nieuwe internetbundel is al wel ingegaan. Hiervan heb je nog 929 MB tegoed. Bedoel je misschien dat je de nieuwe bundel al wel ziet op Mijn Simyo op de computer, maar nog niet op de app?

Ik heb aan onze technische afdeling gevraagd of ze je oude internetbundel alsnog kunnen verwijderen, zodat je je nieuwe bundel ook ziet op de app. Ik laat het je weten zodra dit gebeurd is. Hopelijk lopen je verbruiksgegevens hierna wel gelijk. Anders gaan we verder kijken wat er aan de hand kan zijn.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Samantha
Badge +7
Hoi Tjuus,

Even een update. We hebben je oude internetbundel verwijderd. Loopt je verbruik op de app nu wel gelijk met die van Mijn Simyo op de computer?

Groetjes,
Samantha
Hoi Samantha,

Dank voor je reactie.
je schreef: Bedoel je misschien dat je de nieuwe bundel al wel ziet op Mijn Simyo op de computer, maar nog niet op de app? dit klopt. inmiddels heb ik weer data(een bundel) bij gekocht, maar is wederom mijn oude internet bundel niet automatische verwijderd. waardoor ik via de mijn simyo app niet kan zien wat mijn verbruik is wel lukt dit via de website op mijn laptop. willen jullie deze oude bundel verwijderen? klopt het dat dit niet automatisch gaat?

Alvast bedankt.

Groet
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Tjuus,

Ik vind het erg vervelend dat jij je nieuwe internetbundel weer niet kunt zien!

Normaal gesproken wordt je internetbundel automatisch beëindigd. De laatste tijd wilt dit wel eens misgaan als je internetbundel nog geldig is. Om deze reden heb ik mijn collega van de technische afdeling gevraagd om hier even naar te kijken. Mijn collega zal ervoor zorgen dat je nieuwe bundel voor jou inzichtelijk is.

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer