.

Beantwoord

Waarom krijg ik een code op mijn tablet na installatie Mijn Simyo App?

  • 24 May 2017
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Badge
Op deze goede plaats in het forum wil ik nog een keer waarschuwen dat de applicatie op een onbeveiligde tablet (zonder pincode) versie lollipop 4.2.2 ervoor zorgt dat de tablet niet meer aan de praat te krijgen is omdat na herstarten een pincode gevraagd wordt. (Door de app geactiveerd op de achtergrond)
Na een fabriek reset wist ik niet dat dit door de mijn simyo app gekomen was maar bij opnieuw installeren waarschuwde de app deze keer op het moment dat ik het wachtwoord wilde omzetten in een 5 cijferige pincode, dat ik eerst de tablet ook moest beveiligen met een pincode bij het opstarten.
Heel veel mensen zullen de tablet in de hoek gooien of naar de winkel brengen want het is lastig om hem weer aan de praat te krijgen en een googleaccount kan je mogelijk alle gegevens terug brengen.
Ik was onaangenaam verrast en zet deze app in ieder geval niet meer op mijn tablet. (of je moet hem beveiligen)
Ik heb wel eens een telefoon geroot dus wist gelukkig Hoe ik de tablet kon restten.
Een ander is misschien niet zo gelukkig, dus wees gewaarschuwd.
Kan de app gefixt worden voor deze versie van Android?
icon

Beste antwoord door Ray 25 May 2017, 09:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Het is niet nodig 2x een topic te openen over hetzelfde onderwerp.
https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/na-installatie-android-app-mijn-simyo-blokkeerde-mijn-tablet-pincode-waarom-38518/index1.html

Indien nodig zal een moderator, die jouw ook voorziet van de reden van de pincode, je topic verplaatsen.
Badge
Mijns inziens staat het nu op de goede plaats vandaar mijn verplaatsing Ray.
Ik laat het aan de moderator over.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Stansat,

Ik zie dat je hetzelfde topic al hebt geplaatst. Je hebt hier ook al reactie op gekregen. Let je erop dat het echt onnodig is om hetzelfde topic meerdere malen te openen? Verplaatsingen gebeuren wel door moderators als dat moet 🙂

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer