.

Beantwoord

De app heeft geen 24-uurs tijdsnotatie. Waar komt dit door?

  • 13 December 2018
  • 16 reacties
  • 943 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Niet schokkend hoor maar kan wel verwarrend zijn, als ik in mijn simyo bij overzicht kijk laatst gemeten Dan geeft dezen een 24 uur’s Tijds notatie aan als ik de app open dan is dit een 12 uur‘s notatie.
Misschien handig om dit gelijk te trekken.

Groetjes Ron
icon

Beste antwoord door Ouael 2 December 2019, 10:22

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hey Ron H,

 

Haha, fijn om te horen dat je tevreden bent met tekst bij appstore 😊 De zojuist uitgebrachte versie was een zeer grote update. Hier zaten hele grote prioriteiten tussen. Ik ben naar naar de app ontwikkelaars gegaan en dit is hen nog steeds bekend en zij willen het aan een update koppelen die wat kleiner is. Die staat wel op de planning

 

Groetjes,

Ouael

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Bas bedankt voor je reactie ik heb de laatste update van de app 3.28.0 dit geldt trouwens ook voor de iOS versie (12.4) van mijn iPhone.
Gr Ron
Reputatie 7
Badge +9
Is waarschijnlijk is typo van de appbouwer.
Reputatie 7
Badge +6

Na de update van gisteren is mijn probleem opgelost👍👏🏻
Gr Ron

Reputatie 7
Badge +6

Mooie tekst bij de nieuwe update van de simyo app☺️ maar jammer dat ze dit niet hebben opgepakt🤔

Reputatie 7
Badge +6
Zit nu in Frankrijk moet zeggen dat het best verwarrend is even snel de app checken is geen optie er kan 12 uur verschil in zitten,, toch maar even naar mijn simyo om te checken of ze bedoelen bijvoorbeeld zeven uur ‘s ochtends of ‘s avonds als laatst gemeten.
Reputatie 6
Badge +6
Hoi Ron,

Ik heb het even nagekeken voor de zekerheid en ik zie zelf gewoon een 24-uurs tijdnotatie staan, ook in de app. Doet me vermoeden dat je niet op de meest recente versie zit!

Kun je even controleren dat je app van ons helemaal up-to-date is?

Groetjes,

Bas
Reputatie 7
Badge +6

Jammer..... weer niet

Reputatie 7
Badge +6

Hoi RonH,