.

Beantwoord

De app geeft aan dat ik mijn wachtwoord verkeerd heb ingevuld, wat kan ik doen?

  • 21 May 2020
  • 6 reacties
  • 312 Bekeken

Badge

Ik heb de app geinstalleerd op een nieuwe iPad met 4G. Bij het inloggen wordt het wachtwoord niet geaccepteerd, melding ‘ wachtwoord niet goed ingevuld’. Als ik inlog op de iPhone, lukt het wel met datzelfde wachtwoord, op de website ook.

Kan ik de app niet installeren op een device met alleen 4G, dus zonder telefoon?
 

icon

Beste antwoord door Daisy 21 May 2020, 12:58

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7

@Chris123 Let op he, het Apple toetsenbord kan wel eens de eerste letter die wordt ingevoerd als een hoofdletter plaatsen.

 

Edit: ik heb de app op mijn WiFi iPad wel draaiend, maar eigenlijk ziet dit er niet uit, omdat er voor de iPad geen geoptimaliseerde app bestaat.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Chris123,

 

Ik snap de vraag niet helemaal, 4G staat los van de app namelijk en die kan je ook installeren als je verbonden bent met de wifi.

 

Heb je de app al verwijderd van de ipad en opnieuw geïnstalleerd en het opnieuw geprobeerd?

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Hallo Daisy,

 

het gaat om eem nieuwe iPad, dus was de app ook nieuw geinstalleerd.

Maar verwijderen en opnieuw installeren lost het probleem op.

Bedankt. 

Reputatie 7
Badge +6

Inderdaad jammer dat er geen fatsoenlijke app is voor de iPad😁

Reputatie 7

@Ron H Zou leuk zijn, maar omdat je in de regel met je telefoon belt in plaats van met je iPad en je met je telefoon natuurlijk veel mobieler bent, kan ik het mij ook wel voorstellen vanuit Simyo gezien.
 

Ik heb geen idee van de kosten en de moeite om een app voor de iPad te optimaliseren. Als het de kosten en de moeite niet zijn voor de Simyo techneuten, waarom dan niet... 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Mannen,

 

Ik zal de tip voor een app voor een Ipad doorgeven, doorgaans gebruiken klanten eigenlijk alleen de app op een mobiel.

Fijn dat het nu gelukt is!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer