.

Beantwoord

Datum in overzicht internet gebruik klopt niet, hoe kan dit?

  • 2 December 2018
  • 10 reacties
  • 410 Bekeken

Mijn Symio internet overzicht loopt een dag achter.
B.v. Bij zaterdag staat 2 december. Dat moet 1 december zijn. Vrijdag moet dan 30 november zijn.
Met het gevolg dat de gegeven oranje gebruiksmeters ook niet bij de juiste dag staan.
icon

Beste antwoord door Ashweeta 3 December 2018, 10:44

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Hans,

Welkom op het Simyo forum!

Dat komt omdat je internetverbruik hebt gehad in het buitenland. Het verbruik in het buitenland wordt met een vertraging geregistreerd door ons omdat wij de gegevens van de buitenlandse provider moeten krijgen. Dit 24 uur en soms duurt het wat langer. Het verbruik van 1 december is gemeten op 2 december. Als in de grafiek kijkt, zie je staan dat het verbruik die op 2 december gemeten is, plaats heeft gevonden op 1 december.

Ik hoor het graag van je of je dit ziet staan!

Groetjes,
Ashweeta
De data op mijn overzicht zijn nog steeds verkeerd. Bij zaterdag staat op de App
2 december maar het moet zijn 1 december. Zondag staat op 3 december maar moet 2 december zijn. Bij maandag ( vandaag dus) staat 4 december. Maar het is vandaag 3 december.
Groetjes Hans
Reputatie 7
Badge +10
Hi Hans,

Wat gek! Wil je hier een screenshot van meesturen? Dan kan ik meekijken en daarna hiermee naar de App-ontwikkelaars lopen.

Groetjes,
Jihane
Hierbij

Misschien wat vaak sorry.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hans,

Dat is vreemd! Bij ons staat het wel gewoon goed in het systeem. Zou je de app eens willen updaten? Het is namelijk mogelijk dat de app niet meer optimaal werkt als er nog een oude versie op je telefoon staat.

Zorg er even voor dat je dit doet wanneer je bent verbonden met de wifi. Zou natuurlijk zonde zijn als je hier je MB's aan op maakt!

Groetjes,

Kevin
Dag Kevin, ik update de app regelmatig.
Maar ik wacht wel tot ik weer in Nederland ben. Kijk dan hoe de data weergegeven worden. Misschien heeft het iets met mijn aanwezigheid op dit moment in het buitenland te maken. Dat kan ik dan, als ik thuis ben, uitsluiten.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Hans,

Goed plan! Ik ben benieuwd naar je volgende reactie, tot snel!

Groetjes,
Jihane
Ben weer terug in Nederland en nu klopt de datum weer. Probleem hier dus opgelost. Ga in januari weer naar Patmos en ben benieuwd of hetzelfde probleem zich voordoet. Continuing story. Groet.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Hans,

Bedankt voor de heads up! Fijn dat de datum nu wel weer klopt 🙂 We horen inderdaad graag of het in januari wel goed gaat.

Groetjes,
Niels

Reageer