.

Beantwoord

Bundeltegoed wordt niet bijgewerkt, hoe kan dat?

  • 20 January 2015
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

Ik heb de app simyo, en ik heb net 2 min gebeld maar ze gaan niet van me beltegoed af. Ik heb de simkaart eerder gekregen en ik kreeg een bericht dat ik sinds vandaag zou kunnen bellen binnen de bundel maar de bel min veranderen niet ook staat er dat het voor het laatst gemeten is op 18 januari en vandaag is het 20 januari. Weet iemand hoe dit komt want ik wil liever niet extra geld buiten de bundel betalen?!
icon

Beste antwoord door MartijnR 20 January 2015, 16:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Lieke1300

De Simyo app werkt met een kleine vertraging. Het is technisch helaas niet mogelijk om data realtime door te geven. Je belminuten zullen na enige tijd zichtbaar zijn op je persoonlijke pagine en daarmee ook met de Simyo app.

Daarbij is het ook goed om te weten dat als er niet gebeld is na de laatste update van je bundels, deze ook niet worden bijgewerkt omdat er niets bij valt te werken.

Misschien is dit wat er speelt, omdat je zojuist dus 2 min hebt gebeld en dus niet meer na die 18 januari.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Lieke1300, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb je topic even naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app verplaatst. Dan is het makkelijker te vinden voor anderen met dezelfde vraag.

Het antwoord van Martijn® klopt helemaal :D
Als je nu op de app kijkt zul je ook zien dat het inmiddels is bijgewerkt.

Is het je zo duidelijk?

Reageer