.

Beantwoord

Bundels aanpassen geeft foutmelding.


Als ik mijn bundels wil aanpassen, krijg ik het volgende in beeld:
Sorry, er ging iets mis. Opnieuw laden.

Dit blijft hij doen. Ik heb al geprobeerd om opnieuw in te loggen en ook een reset van de telefoon gegeven. Maar dit alles zonder resultaat.
icon

Beste antwoord door Tiury 23 July 2015, 15:31

Bekijk originele reactie

13 reacties

Probeer het eens via een laptop of pc. Of wis je browser geschiedenis + cookies van je telefoon eens.
Werkt ook niet, maar het is zo handig dat je dit via je telefoon kunt doen, zeker op vakantie wanneer je geen computer hebt.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Mariella77, welkom op het Simyo forum.

Volgens mijn gegevens is het je vanmorgen om 06:51 gelukt om je internetbundel op te hogen! Wil je ons laten weten hoe je dit voor elkaar hebt gekregen? Heb je misschien iets anders gedaan of werkt de app nu weer naar behoren?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je hulp Raytje 🙂!
Zelfs ook een tablet lukte het niet. Alleen via een computer. Dit is wel heel vervelend, als je er vanuit gaat dat het via een telefoon moet lukken. Want in de vakantie heb ji niet altijd een computer ter beschikking.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Mariella77,
Probeer je het dan misschien met een iPad op de website van Mijn Simyo? Het gebrek aan Flashplayer zou het kunnen verklaren namelijk.
Hallo allemaal,

Hier hetzelfde probleem.
Als ie het doet doet ie het een paar weken en nu alweer dagen niet. Kan dus niet via smartphone aanpassen.
Cache e.d. is opgeschoond van telefoon.
Zelfs met een nieuwe gsm heb ik er problemen mee, mijn vorige had precies hetzelfde.
Op mijn computer gaat het wel maar wil het ook juist op mijn gsm kunnen aanpassen.
Wie heeft de gouden tip ??
Alvast bedankt !
@Marielle77 en Muziekliefhebber


Werkt ook niet, maar het is zo handig dat je dit via je telefoon kunt doen, zeker op vakantie wanneer je geen computer hebt.



wil het ook juist op mijn gsm kunnen aanpassen.
Wie heeft de gouden tip ??

Alvast bedankt !

Bij mij hetzelfde verhaal Muziekliefhebber,app geeft Oeps er ging iets mis....

Gouden tip
Ga op de telefoon naar de desktopversie van simyo naar inloggen op mijn simyo.
Daarna kun je wel de bundel kiezen en activeren.

Dus i.p.v. de app gebruik je de desktopversie van simyo en dan Mijn Simyo

Friesian.
Bij mij hetzelfde verhaal Muziekliefhebber,app geeft Oeps er ging iets mis....

Precies ja ! Ben ik gelukkig niet de enige.
Wel vervelend dat dit zeer regelmatig voorkomt.
@Marielle77 en Muziekliefhebber


Werkt ook niet, maar het is zo handig dat je dit via je telefoon kunt doen, zeker op vakantie wanneer je geen computer hebt.



wil het ook juist op mijn gsm kunnen aanpassen.
Wie heeft de gouden tip ??
Alvast bedankt !


Gouden tip
Ga op de telefoon naar de desktopversie van simyo naar inloggen op mijn simyo.
Daarna kun je wel de bundel kiezen en activeren.

Dus i.p.v. de app gebruik je de desktopversie van simyo en dan Mijn Simyo

Friesian.


Hmmmm dus de app kan van mijn gsm af ? Apart en valt me ook best tegen van Simyo.
Bedankt voor de snelle reacties en hoop toch dat dit in de toekomst wel gaat werken via de app.


Hmmmm dus de app kan van mijn gsm af ? Apart en valt me ook best tegen van Simyo.
Bedankt voor de snelle reacties en hoop toch dat dit in de toekomst wel gaat werken via de app.

Dit advies geef ik als noodoplossing, zal wel aan gewerkt worden. Daarom is het geven van feedback zo belangrijk. Tref je fouten of werkt iets niet zoals het moet/jij het wilt, blijf het dan vooral melden.:)
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Muziekliefhebber,

Erg vervelend dat je ook hiermee te maken had.

De bedoeling is wel dat je via de Simyo App je bundels kan aanpassen. Jammer dat dit even niet gaat. Als 'nood' zou je de wijziging door kunnen geven via de Mijn Simyo website.
Goed punt van Friesian om dit soort ongemakkelijkheden te melden zodat we ermee aan de slag kunnen.

Ik zie dat je bundelverhoging op 25 juli is doorgekomen. Vanaf 1 augustus heb je de beschikking over je grotere belbundel.



@Friesian, bedankt voor je hulp.
Hoi Muziekliefhebber,

Erg vervelend dat je ook hiermee te maken had.

De bedoeling is wel dat je via de Simyo App je bundels kan aanpassen. Jammer dat dit even niet gaat. Als 'nood' zou je de wijziging door kunnen geven via de Mijn Simyo website.
Goed punt van Friesian om dit soort ongemakkelijkheden te melden zodat we ermee aan de slag kunnen.

Ik zie dat je bundelverhoging op 25 juli is doorgekomen. Vanaf 1 augustus heb je de beschikking over je grotere belbundel.



@Friesian, bedankt voor je hulp.


Dan moet u nog een keer goed kijken want per augustus ga ik juist een kleinere belbundel krijgen. Ik ga van 300 naar 200 minuten.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Muziekliefhebber,

Je hebt helemaal gelijk 😃 Je gaat naar een kleinere bundel.

Excuses voor de verwarring.

Reageer