.

Beantwoord

Beltegoed al ruim 48 uur niet bijgewerkt op Mijn Simyo, hoe kan dit?

  • 6 September 2014
  • 11 reacties
  • 818 Bekeken

Het beltegoed is al ruim 48 uur niet bijgewerkt. Knap irritant!
icon

Beste antwoord door Kim 8 September 2014, 12:52

Bekijk originele reactie

11 reacties

Zeer irritant grrrr
Hoe zit het op Mijn Simyo? Is het daar te zien?
Nee, laatste x bijgewerkt op 4 sept!!!
I.i.g. Goed dat dit gemeld wordt, ik ver8 dat een moderator zich hier ook zal melden. Ga er maar gerust vanuit dat dit opgelost wordt, dit kan beter...... 😞
Badge +6
Nee, laatste x bijgewerkt op 4 sept!!!

Hoi Irene guijt en Dotje,

Het verbruik wordt inderdaad helaas met een grotere vertraging momenteel bijgewerkt dan normaal :(

De oorzaak is inmiddels achterhaald en de achterstand zal zo spoedig mogelijk worden ingelopen.

In dit topic houden we jullie op de hoogte van de voortgang.

Sorry voor het ongemak! :(

@Friesian, dankjewel voor het meedenken!
Goedemorgen

Mijn beltegoed is al 4 dagen niet meer bijgewerkt
Ik kan zo niet bijhouden wat mijn tegoed nog is
Vind dit slecht geregeld
als jullie dit niet bijhouden dan gaan de klanten makkelijk over hun belminuten en dat is voor jullie kassa
Maar ik vind als jullie dat niet bijhouden de klant daar niet de duppie van hoef te zijn
Doe er wat aan anders raak je vel klanten kwijt.
Of stel een belplafon in zodat de klanten krijgen te horen dat ze aan hun belminuten of internet bundel zitten gaan ze dan nog verder dan betalen ze een stuk meer maar zijn dan wel gewaarschuwd.
Ik hoop dat jullie het beltegoed willen bijwerken ik loop 4 dagen achter en weet niet wat ik nog heb en wil het wel graag weten

met vriendelijke groet Suzan Melskens
Reputatie 5
Badge +11
Hoi kristelengerard, welkom op ons forum!

Op Mijn Simyo en onze app wordt er bijgehouden wat de stand is van je bundels. Op Mijn Simyo staat
Verbruik minuten/sms bijgewerkt t/m:
Internetverbruik bijgewerkt t/m:

en op de app staat er:
Laatst gemeten verbruik:

Dit wordt enkel bijgewerkt als er ook werkelijk verbruik is geweest. Is er geen verbruik, dan is er ook niets om bij te werken namelijk.

In jouw geval is het eerste verbruik ná 24 oktober op de 28e geweest en is je bundeltegoed dus ook niet bijgewerkt.
Het klopt dus allemaal, gelukkig 😮
Hallo bij mij is het bel tegoed ook nog steeds niet bijgewerkt.Vindt dit hoogst irritant omdat ik dagelijks kijk hoe veel ik heb weg gebeld zodat ik mij belgedrag kan aanpassen.
Gaat dit lang duren is mijn vraag ?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Blitze810,

Welkom op 't forum :)

Als je de volgende keer een vraag hebt, is het handiger om zelf een eigen topic aan te maken en daar je vraag in te stellen. Dat werkt overzichtelijker :$

Het beltegoed of je belminuten worden inderdaad iets later bijgewerkt. Dit zal hoogstens een paar uur duren. Is het daarna nog niet bijgewerkt, dan kan je ervan uitgaan dat er niks meer bij te werken valt.

Als je in de ochtend niet hebt gebeld, kan je dus in de middag zien hoeveel belminuten je nog over hebt. Heb je hier nog vragen over?

Als je de volgende keer overigens een vraag hebt, is het handiger om zelf een eigen topic aan te maken en daar je vraag in te stellen. Dat werkt overzichtelijker :$

Groetjes,
Caspar
Hoi Casper dit gaat mooi niet op mijn beltegoed is sinds 1 januari 2017 niet meer bijgewerkt hoezo er valt dan niets meer bij te werken er zijn 2 minuten afgehaald. Ik heb meer dan twee minuten gebeld hoor ongeveer 58minuten.
Groetjes Blitze810
Badge +7
Hoi Blitze810,

Wat vervelend zeg! Ik zie dat je op 4-1-2017 en op 8-1-2017 gebeld hebt. Vandaar dat er twee minuten van je belbundel zijn afgegaan.

Dat ik dit in je verbruik terug kan zien, zou moeten betekenen dat jij dit ook kunt zien. Als je inlogt op je App en op Mijn Simyo op de computer, zie je dan dat dit is bijgewerkt?

Of bedoel je dat je meer dan deze twee minuten hebt gebeld deze maand? Dat kan als je die andere telefoontjes hebt gepleegd via internet. Heb je bijvoorbeeld gebeld via Whatsapp of Facetime? Als je daarmee belt, gaat dit niet van je belbundel af.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

Reageer