.

Beantwoord

Ik ben ineens over mijn belbundel heen. Hoe kan dit?

  • 13 October 2015
  • 5 reacties
  • 241 Bekeken

Beste forum,

Eergisteren, 11 oktober had ik nog 70 minuten van mijn 100 belminuten op mijn simyo overzicht staan. Ik heb wel nog even gebeld gisteren en vandaag, maar zeker geen 10 minuten, echter vanavond bij het checken van mijn tegoed bleek al het beltegoed op te zijn en bel ik buiten de bundel! Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Debakkerj 13 October 2015, 22:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Als je de verbinding per ongeluk niet hebt verbroken, en de andere kant heeft dat ook niet gedaan,
blijft de teller tikken.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Debakkerj,

Welkom op het Simyo forum,

Zoals koorelle al aangeeft kan het doorlopende gesprek de oorzaak zijn.
Een andere mogelijkheid is dat je bij een betaalde sms-dienst bent aangemeld,, dan is je tegoed ook snel op en zit je buiten de bundel. Op deze site bij mijn Simyo kan je jouw verbruik checken, klik op de dag en je ziet de nummers en minuten die je hebt verbruikt. https://mijn.simyo.nl/bellen-en-sms
Beste Koorelle en franswon bedankt voor jullie aanwijzingen. Ik heb de gesprekken en de minuten gecheckt en daaruit blijkt dat ik mijn minuten er door gejaagd heb ten gevolge van het niet afsluiten van mijn telefoon na een gesprek. Blijkbaar heeft diegene die gebeld werd ook niet de verbinding verbroken dus eigen schuld. Jammer maar helaas.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Debakkerj,

Jammer genoeg kan je geen belminuten bijkopen, dus of (als je ergens nog een 2e telefoon hebt) een prepaid kaartje aanschaffen of heel zuinig verder gaan met bellen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Debakkerj,

Welkom op het Simyo Forum.

Ai, dat is een vervelende situatie. Het kan altijd een keer gebeuren dat jij en de persoon die jij belt vergeten op te hangen. Helaas gaat dit ten koste van de belminuten 😞 Fijn dat je dankzij de hulp van Koorelle en Franswon hier achter bent gekomen.

Zoals Franswon aangeeft, kun je helaas geen belminuten bijkopen. Het is verstandig om jouw belminuten en sms'jes goed in de gaten te houden om de kosten binnen de perken te houden. Neem de tip van Franswon ook mee. Wellicht kan dit je nog helpen.

Ik heb jouw eigen bericht als antwoord gemarkeerd. Zo kunnen andere forumleden met hetzelfde probleem misschien ook een antwoord vinden.

@Koorelle en Franswon, bedankt voor jullie bruikbare antwoorden en tips 🙂 Keep up the good work!

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Bellen en netwerk'. Hier komt jouw topic wat beter tot zijn recht :)

Groetjes,
Angela

Reageer