.

Beantwoord

Bedankje aan de klantexpert die mij heeft geholpen!

  • 30 May 2019
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

ik had problemen met mijn telefoonverbinding n.a.v. te hoge internetverbruik m.a.g. blokkade van mijn telefoon. Echter na vreselijk doordrammen werd ik door een Super Lieve Dame : Esmee of ???
sorry was haar naam helaas en jammer. Zij heeft uiteindelijk m.b.h.v. een techneut de blokkade opgeheven. Super Leuk. Ik kon haar niet meer bedanken want ik kwam steeds niet door dat vervelende
bandje: "Uw heeft volgens de registers al vaker gebeld etc. bla bla. Dus ik werd op een zijspoor gezet.
Zo van die zeurpiet is er weer. Maar ik wilde haar slechts bedanken.

NOU BIJ DEZE DAN. SUPER BEDANKT.
icon

Beste antwoord door Lu. 31 May 2019, 14:26

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Hi Chris,

Balen dat je geblokkeerd was! Mijn collega Ismay heeft uiteindelijk de netwerkspecialisten gebeld. Die zagen dat er iets aan de hand was op je aansluiting. Vervolgens heeft de technische afdeling de blokkade inderdaad opgeheven!

Het bedankje heb ik doorgestuurd naar haar! Leuk dat je dit even deelt en fijn dat het allemaal werkt nu :)

Ik wens je een fijne dag verder!

Groetjes,
Lu

Reageer