.

Beantwoord

App werkt niet meer, hoe komt dat?

  • 31 January 2016
  • 19 reacties
  • 1005 Bekeken

Na de laatste update van de app 3 dagen geleden start deze niet meer op op mijn iPhone 4. Heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, telefoon opnieuw opgestart, maar niets helpt. Wordt hier nog iets aan gedaan?
icon

Beste antwoord door Angela 1 February 2016, 16:53

Bekijk originele reactie

19 reacties

Hier precies hetzelfde probleem ook met IPhone 4. App werkt nog steeds niet.
Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn IPhone 4, op de IPad werkt hij wel.
Badge
bij mijn iPhone hetzelfde probleem
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Ben je voor het eerst op ons Forum? Dan wil ik je van harte welkom heten.

Het is natuurlijk super vervelend dat je last hebt van dit probleem. Ik kan me voorstellen dat jullie de app graag willen gebruiken.

Het probleem is ondertussen bij ons bekend. Er zijn klanten die gebruik maken van een iPhone 4 waarbij de Simyo App helaas niet werkt. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Helaas kan ik op dit moment nog geen tijdsbestek geven. We houden jullie op de hoogte.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan even weten.

Groetjes,
Angela
Ik heb een samsung Core. Zonet moet ik de Simyo -app updaten. Opeens is nu mij telefoon vergrendeld. De pin code van mijn kaart werkt wel, maar dan moet ik opeens inloggen...maar met wat met wat ????
Reputatie 6
Badge +10
Hoi gerardvanderlaan,

Wat een vervelend probleem dat je plotseling niet meer in je telefoon kunt. Ik hoor heel graag van je waar je naast het invoeren van je pincode nog moet inloggen 🙂. Zou je me dat kunnen laten weten zodat ik je hier verder mee kan helpen?

Groetjes, Tiury
Hoi, ik heb een iphone 5 en kan ook (net als meerdere lees ik) mijn simyo app niet meer gebruiken. Heb hem ook al verwijderd en opnieuw gedownload maar hij werkt nog steeds niet! Als je hem aantikt, komt hij heel even te voorschijn maar verdwijnt weer net zo snel zonder dat je ook maar iets kan. Heel vervelend dus, hebben jullie een oplossing?
Groetjes, Monica.
Hallo Tiury. Zoals ik al zei, na het up-daten van de mijn simyo app was mijn toestel opeens extra beveiligd.. Pincode wist ik niet. Uiteindelijk gegoogled voor een oplossing. Er zat niets anders op dan het toestel te resetten. Op youtube staat een filmpje hoe je dat kunt doen. Wel ben ik alles kwijt. Adressen.,Apps enz. Maar ik kan mijn toestel weer gebruiken. Jullie worden bedankt voor de mijnsimyo app.:@
Gerard
Reputatie 6
Badge +10
Hoi, ik heb een iphone 5 en kan ook (net als meerdere lees ik) mijn simyo app niet meer gebruiken. Heb hem ook al verwijderd en opnieuw gedownload maar hij werkt nog steeds niet! Als je hem aantikt, komt hij heel even te voorschijn maar verdwijnt weer net zo snel zonder dat je ook maar iets kan. Heel vervelend dus, hebben jullie een oplossing?
Groetjes, Monica.


Hoi M.Bezemer,

Wat jammer dat de app verdwijnt als je er gebruik van probeert te maken. In dit geval denk ik dat je gebruik maakt van iOS 7. Hierbij komt het voor dat de app niet goed opent en start. Dit kun je direct oplossen door iOS te updaten óf te wachten op de volgende app update 🙂.

Groetjes, Tiury


Hallo Tiury. Zoals ik al zei, na het up-daten van de mijn simyo app was mijn toestel opeens extra beveiligd.. Pincode wist ik niet. Uiteindelijk gegoogled voor een oplossing. Er zat niets anders op dan het toestel te resetten. Op youtube staat een filmpje hoe je dat kunt doen. Wel ben ik alles kwijt. Adressen.,Apps enz. Maar ik kan mijn toestel weer gebruiken. Jullie worden bedankt voor de mijnsimyo app.:@
Gerard


Hoi GerardvanderLaan,

Ik vroeg om iets meer informatie, omdat deze problemen mij niet bekend voor komen en ik je graag goed wil helpen, want het is totaal niet de bedoeling dat je de telefoon helemaal opnieuw moest instellen en gegevens kwijt raakt.

We willen natuurlijk niet dat zoiets nog eens gebeurd, dus ik zou je graag even bellen hierover, kan dat? En zo ja, wat is het beste moment om je te bereiken?

Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes, Tiury
Hoi, ik heb een sony Z5 compact en krijg al een tijdje alleen een oranje scherm en het toetsenbord in beeld als ik de app open??
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Petra Landgraf,

Wat onhandig dat je een heel oranje scherm krijgt te zien. Zou je de app eens helemaal willen verwijderen en opnieuw installeren? Dit zou het op jouw telefoon moeten oplossen 🙂.

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

het is gelukt.
Bedankt.
Petra
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Petra Landgraf,

Fijn dat dit de oplossing was en je weer ! Sorry voor de overlast 🙂, ik hoop dat je ons dit kunt vergeven.

Groetjes, Tiury

Ik heb een samsung galaxy s8 en de app werkt ineens niet meer. Al opnieuw geinstalleerd maar helaas. is hier een oplossing voor?

@maldem 

 

Het is al reeds bekend dat  de nieuwe app bij een aantal Android toestellen problemen geeft. 

 

Crasht de app ook bij jouw na het invoeren van een 5 cijferige code? In dat geval, herinstalleer de app en sla die stap over. 

 

Kom je er dan wel in?

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @maldem,

 

Welkom op het Forum!

 

Wat @ Ray zegt klopt inderdaad, maar er is gelukkig al nieuws! Vanochtend ben ik namelijk in overleg gegaan met onze collega's die de Simyo app ontwikkelen, zij hebben meerdere meldingen gehad van hetzelfde probleem en ze zijn daar mee aan de slag gegaan. Ik mocht van ze doorgeven dat er deze week een nieuwe update aan zit te komen voor de app. Deze update zou het probleem bij het inloggen op de Simyo app met een Android telefoon met de software versie 9.0 moeten verhelpen. Deze update kun je downloaden in de Playstore zodra deze beschikbaar is. 

 

Ik zou je willen vragen deze update nog even af te wachten en tot die tijd in te loggen via mijn.simyo.nl. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust! 

 

@ Ray bedankt voor het meedenken! 

 

Groetjes,

Tessanne

@Ray  Deze tip werkt helaas ook niet. Bedankt voor het meedenken

@Tessanne ik zal de update even afwachten. Hopelijk werkt hij dan weer wel. Was altijd wel een fijne app

@maldem Dat is jammer want bij mij wel, daarom deelde ik hem met je. 

 

Moeten we inderdaad nog even geduld hebben.  

Reputatie 7
Badge +6

Hoi maldem,

 

Het zou kunnen dat de release nu voor jou beschikbaar is! Laat je ons weten of het is gelukt?

 

Groetjes,

Daisy

Reageer