.

Beantwoord

Waarom wordt mijn verbruik niet bijgewerkt op het overzicht?

  • 5 August 2017
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Badge
Waarom is sinds woensdag mijn verbruik niet bijgewerkt?
icon

Beste antwoord door Els 9 August 2017, 15:30

Bekijk originele reactie

4 reacties

Is al gemeld.. Door mij..

https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/raad-spelletje-wie-ziet-wat-er-niet-klopt-39576/index1.html#post170930

Als je trouwens de details van de bewuste dagen bekijkt zie je het wel alleen het is niet 100 % bijgewerkt in de weergave van je overzicht. Maar dat is bekend en wordt aangewerkt.
Badge +2
Waarom wordt het verbruik slecht weergegeven op de app komt maar mondjes maat Door beetje vervelend
Waarom wordt het verbruik slecht weergegeven op de app komt maar mondjes maat Door beetje vervelend

Kijk eens boven je reactie.
Reputatie 5
Badge +5
Hallo Jojo28 en The Boss,

Ik wil jullie beiden van harte welkom heten op het Simyo Forum! :)

Goed dat je dit even bij ons checkt via een nieuw topic, Jojo28! Ik snap dat je graag een goed overzicht wilt hebben je verbruik, zo voorkom je natuurlijk verrassingen.

Op dit moment zit er een vertraging in de weergave van het verbruik via de balkjes op Mijn Simyo. Dit is bekend bij ons en we doen ons best om dit zo snel mogelijk weer recht te zetten. Geen zorgen! In de cirkels, die het totaalverbruik laten zien, zie je wel de juiste gegevens staan. Bekijken jullie het verbruik via onze app? Houd dan de app-store in de gaten voor updates.

Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt?

@ Ray, thanks voor je input!

Groetjes,
Els

Reageer