Skip to main content

.

Hoe kan ik de real time stand van mijn datagebruik in de mijn simyo app zien. Nu krijg ik dagenoude info waar ik niets aan heb als ik het verloop. van mijn gebruik wil zien.
De app en mijn Simyo worden bijgewerkt naar laatste gebruik, en dat krijg je dan ook te zien.

Dus ga na laatste belletje, sms en datagebruik.
Hoi feddo van gogh,



Wat vervelend dat het lijkt alsof je verbruik niet wordt bijgewerkt. Het wordt altijd met een paar uur vertraging bijgewerkt in zowel de app als op Mijn Simyo. Wanneer je niets hebt verbruikt, wordt het ook niet bijgewerkt.



Als voorbeeld: Heb je op 18 juni om 18:00 uur voor het laatst gebeld, dan kan het goed zijn dat je dit om 19:00 uur nog niet terug ziet. Om 21:00 uur zul je dit wel zien omdat het inmiddels is bijgewerkt.



In hetzelfde voorbeeld zal je op 20 juni nog steeds zien dat het voor laatst is bijgewerkt op 18 juni. Dit komt doordat er geen verbruik meer heeft plaatsgevonden.



Het bijwerken van het verbruik van data en bellen staat trouwens los van elkaar.



Heb je hier verder nog vragen over?



@Friesian bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar
Beste Casper,



Op dit moment zijn wij op vakantie in Frankrijk en wordt mijn resterende beltegoed niet bijgewerkt. Laatste update is van 21 juni. Heb daarna 2x redelijk lang gebeld .

Mijn internet /MB's worden wel netjes bijgewerkt.

Hoe kan dat danwel wat moet ik doen om vandaag te weten te komen wat mijn restant beltegoed nog is?
Weet je wat eigenlijk het probleem is..?

De gegevens in Nederland komen van KPN al met vertraging binnen, bij het buitenland is dat nog meer, maar dit is wel behoorlijk lang..ik vermoed dat dat in het feit van prepaid ligt..:8:?:)
Of misschien duurt de vertraging steeds langer naarmate er meer vakantiegangers naar Frankrijk gaan?

Dan wordt t nog leuk van de zomer met mensen die graag hun actuele stand van zaken willen weten.

Ach, ik ben al blij dat het eindelijk uberhaupt kan , je bundel gebruiken in het buitenland.



Vooralsnog wacht ik rustig het antwoord van CaspAr (excuses, 1e keer foutief geschreven ) af.
Hoi Cardian,



Wat vervelend dat het zo lang duurt voordat het verbruik goed geregistreerd wordt. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je een Sim Only aansluiting hebt. Je internetverbruik is vandaag nog bijgewerkt, maar ik zie inderdaad dat je belverbruik tot en met 21 juni bijgewerkt is. Dat is erg jammer 😞 Wil je me in een privébericht laten weten hoe laat je die gesprekken gevoerd hebt? Dan ga ik dit voor je uitzoeken met behulp van de netwerkspecialisten.



@ Friesian, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane
Beste Jihane,



Dank voor je reactie! Ik had nog geen gelegenheid gehad om via een privébericht te reageren maar zag zojuist (20.16 uur dd 30/6) dat mijn beltegoed tot 27 juni is bijgewerkt !

En dat was ook de datum van mijn laatste telefoongesprek dus volgens mij is het nu opgelost?
Hoi Cardian,



Dat lijkt er inderdaad wel op 🙂 Het is alsnog wel vreemd dat het zo lang heeft moeten duren. Buiten het feit dat verbruik vanuit het buitenland altijd wat later binnenkomt dan normaal, zou het niet zo lang moeten duren. Houd het de aankomende dagen even in de gaten. Mocht het nu vaker voorkomen, dan kunnen we dit eens navragen bij de netwerkspecialisten van KPN.



Voor nu wens ik je nog een fijn verblijf! Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Angela
Beste Angela,



Doe ik! Dankjewel!
Mijn Simyo: Sinds 23-06 07:46 wordt mij internet verbruik niet meer bijgewerkt. Dit is het moment waarop ik voor juni extra MB's gekocht heb. Mijn telefoonminuten worden wel bijgewerkt. Wat kan hier aan de hand zijn?
Hoi Karenkraay,



Wat onhandig dat je internetverbruik niet wordt bijgewerkt! Volgens onze gegevens is je internetverbruik voor het laatst tot en met vanmiddag bijgewerkt. Ik zie ook dat de afgelopen dagen je verbruik netjes na een aantal uur is binnengekomen. Hier is dus (gelukkig) iets anders aan de hand dan bij cardian.



Het lijkt erop dat er iets niet goed gaat in de weergave op Mijn Simyo. Heb je dit probleem bij Mijn Simyo op de computer, op de app of op allebei? Kun je hiervan ook een printscreen sturen? Dan laat ik onze technische afdeling hier ook naar kijken. Let er wel op dat er geen privacy gevoelige gegevens op de printscreen staan zoals je naam, 06-nummer of adresgegevens. Dit blijft een openbaar forum.



ik hoor graag van je.



Groetjes,

Samantha
Ik heb mijn vraag ook al via FB neergelegd. Ben namelijk ingelogd op mijn telefoonnummer maar het gaat om mijn man zijn mobiel. Beetje lastig 😞. Zeker omdat het openbaar is. Jammer dat het zolang duurt voordat jullie reageren op FB chats. Gisteravond ingestuurd en vandaag om 17:15 uur pas een reactie. Haast 24 uur later. Zie trouwens ook dat een reactie op dit berichtje ook zo lang geduurd heeft. Verwacht ik eigenlijk niet van jullie. 😞
Het is zomer en reactietijd is altijd een werkdag geweest. Als je snel antwoord wilt kun je altijd bellen met 1200 vanaf je Simyo aansluiting. Kost niks.
Dank je voor de snelle reactie! Ik wacht het antwoord op mijn FB bericht wel even af. Hoop dat dit net zo snel komt 🙂.
Hi Karen,



Mijn excuses voor de latere reacties! Wat Ray zegt klopt: het is nu eventjes wat drukker dan normaal, waardoor we niet zo snel reageren als je gewend van ons bent. Sorry! Ik probeer je Facebook-bericht terug te vinden, maar omdat het dus niet gaat om jouw nummer, kan ik dat niet terugvinden. Ik kan op jouw aansluiting alleen dingen terugvinden met betrekking tot jouw aansluiting.



Wil je me in een privébericht anders het 06-nummer van je man toesturen? Dan kan ik met je meekijken. Of heb je al voldoende reactie via Facebook?



Wat jij het fijnst vindt, dat gaan we doen 🙂 Dus als je wilt dat ik hier nog even naar kijk, mag je me altijd het 06-nummer van je man toesturen.



Laat je het weten?



@ Ray, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer