.

Beantwoord

Kan bij de volgende update van de Mijn Simyo app de voice over functie worden verbeterd?


Reputatie 7
Badge +6
Hi

Is het mogelijk dat bij de volgende update van de Simyo app rekening wordt gehouden met voice over apple, ik weet dat het een kleine doelgroep is maar toch

Voor mijn is het echter niet te doen om met de app te werken, moet wel zeggen dat de site inclusief het forum😃 perfect werktt metVoice over..

Alvast dank
Groetjes Ron

PS heb genoeg apps die goed werken dus technisch is het mogelijk😉
icon

Beste antwoord door Jihane 20 July 2018, 09:54

Bekijk originele reactie

35 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Super bedankt @Ron H! Ik ga dit voorleggen bij de desbetreffende afdeling. Je hoort van mij! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Hi  laat ik het zo zeggen normaal veeg je met een vinger naar links of naar rechts om het geen wat op het scherm staat voor te laten lezen maar als ik dat doe krijg ik niet de info zoals MB tegoed of bel tegoed. Ik kan dit deels oplossen door met de rotor verticale navigatie in te schakelen maar dit loopt niet lekker Dan weer naar boven vegen en dan weer naar beneden vegen om wat info te verzamelen . en wat ik al eerder aangaf bij vorige versies geen probleem en het vreemde dit geldt alleen voor het tabblad overzicht bij sim only en niet voor prepaid. Hoop dat jullie hier iets mee kunnen. Groetjes Ron

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H,

Op dit moment zijn ze aan het testen hoe ze de voice over voor de app kunnen verbeteren. Echter hebben ze nog wel iets meer informatie nodig over wat er precies mis gaat. Zou je dit misschien met iets meer details kunnen omschrijven? Bij welke stap lijkt het bijvoorbeeld mis te gaan? 

Je mag dit eventueel ook in een privébericht sturen. Ik hoor het graag van je 😊.

Groetjes,
Amy

Beste moderators, vandaag ga ik voor mezelf overstappen van KPN naar Simyo.

Maar ik heb ook een vraag over het mobiele abo van mijn vrouw.

Zij heeft nu een 2/4GB-400min bundel en deze maand een aanvraag gedaan voor aanpassen bundel naar 6/12-400min, die 1 maart a.s. in zou gaan.

Is het nog mogelijk deze bundel aan te passen naar 0GB/400min per 1 maart a.s..

Als dit kan graag, als dit pas weer per 1 april kan, jammer, maar oké, even goede vrienden.

 

Wat heeft dit met de Voiceover functie te maken? 

Reputatie 7
Badge +6

Amy dank je wel je bent geweldig👍

Reputatie 7
Badge +7

@Ron H Ik heb de titel aangepast! Bedankt voor je oplettendheid 😊.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JanD,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je naar ons bent overgestapt, welkom bij simyo! Omdat het nog geen 1 maart is kan ik de aangevraagde bundelwijziging laten annuleren zodat mevrouw een nieuwe aanvraag kan doen die dan 1 maart in zal gaan. Zou je mij een privébericht willen sturen met haar 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag in orde 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Misschien een idee om de titel van dit topic aan te passen?!

Beste moderators, vandaag ga ik voor mezelf overstappen van KPN naar Simyo.

Maar ik heb ook een vraag over het mobiele abo van mijn vrouw.

Zij heeft nu een 2/4GB-400min bundel en deze maand een aanvraag gedaan voor aanpassen bundel naar 6/12-400min, die 1 maart a.s. in zou gaan.

Is het nog mogelijk deze bundel aan te passen naar 0GB/400min per 1 maart a.s..

Als dit kan graag, als dit pas weer per 1 april kan, jammer, maar oké, even goede vrienden.

 

Reputatie 7
Badge +6

Wederom dank voor je reactie excuses is niet nodig hoor😉

 

we wachten het af groetjes

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H,

Bedankt voor je reactie. Mijn oprechte excuses, dat heb ik niet goed begrepen. Ik zal dit intern voorleggen bij de desbetreffende afdeling zodat hier nog eens naar kan worden gekeken! Bedankt voor de tip! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Hi Amy

Bedankt voor je bericht een screenshot zal weinig uithalen het is namelijk zo dat voice over een schermlezer is van Apple.
Alles wat je op het scherm ziet wordt dan voorgelezen door de iPhone als het goed is dan. 
Bij de vorige versies werd dit ook netjes gedaan echter bij deze update gebeurt dit (wat ik al eerder aangaf) niet goed bij het tabblad overzicht. 
Ik weet dat je het razend druk hebt maar misschien kun je wat vinden op YouTube hier over om een beeld te krijgen. 
Wat mijn handtekening al aangeeft  wil zoveel mogelijk niet afhankelijk zijn van andere mensen, mocht het nog niet duidelijk zijn ik ben nagenoeg blind.

Groetjes Ron

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier melding van maakt! Het is mij nog niet helemaal duidelijk welke functie je precies bedoeld, heb je hier wellicht een screenshot van? Dan kan ik dit even voorleggen bij de desbetreffende afdeling.

Alvast bedankt 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Vandaag de nieuwe update van de app 3.59.1 gedownload.

in het overzicht werkt de voice over niet goed meer, dit geldt alleen voor sim only niet voor prepaid.

verder werkt de app wel naar behoren.

(Weet niet of de mensen die het zien ook problemen ondervinden)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H en @RicoK,

De storing in de app is inderdaad opgelost! De laatste versie van de app zal dit probleem nu niet meer hebben. Fijn dat dit weer werkt 😊. Nogmaals bedankt voor jullie oplettendheid! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 7

Ik kan bevestigen, dat met versie 3.55.1 van de Mijn Simyo App de bundels weer kunnen worden gewijzigd.

Reputatie 7
Badge +6

Met de nieuwe update lijkt alles weer in orde  thanks simyo 💪

Reputatie 7

Bedankt weer @Amy .

Wordt dan nu in zo'n geval de laatste update terug gehaald uit de appstore?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RicoK en @Ron H,

Bedankt voor je reactie. Dit wordt gevraagd in het ticket die ik heb doorgezet en dien ik dus volledig in te vullen (Protocollen 😊). Inmiddels wordt er druk gewerkt aan een oplossing voor dit probleem. Dit had inderdaad te maken met de update van de app. Zodra het is opgelost laat ik dat hier weten! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 7

@Amy @Ron H Omdat de Mijn Simyo App geen hardware aanspreekt, hooguit de WiFi adapter om verbinding te maken met Simyo, maar als die het al niet zou doen dan zou er al niet kunnen worden ingelogd, is het niet nodig om te weten om welk model/type iPhone het gaat. Het is een ‘software dingetje’. 

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt 👍😉

ik heb trouwens een iPhone 12 mini.

Reputatie 7

Fijn, @Amy, bedankt.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RicoK,

Bedankt voor je antwoord. Ik snap wat je bedoeld, ik heb het zelf ook even getest met een testaccount en bij mij gebeurd precies hetzelfde! Ik zal hier gelijk een ticket voor aanmaken en doorsturen naar onze technische dienst. Bedankt voor jullie oplettendheid! @Ron H Wat is jouw type toestel? Dan kan ik dit ook even aangeven in mijn ticket. Zodra er een update over is zal ik jullie dat uiteraard laten weten! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 7

@Ron H Ja, ergens wel vreemd, maar aan de andere kant zit ik ook niet dagelijks te kijken in mijn Simyo App om te zien of ik bundels kan wijzigen. Door jou werd ik getriggerd 😉

Reputatie 7
Badge +6

Voor mijn geldt het zelfde inmiddels iOS 16.0.2 zelfde probleem.

wel vreemd dat er tot nu toe niet meer mensen zijn met dit probleem.

Reageer