.

Beantwoord

Kan bij de volgende update van de Mijn Simyo app de voice over functie worden verbeterd?


Reputatie 7
Badge +6
Hi

Is het mogelijk dat bij de volgende update van de Simyo app rekening wordt gehouden met voice over apple, ik weet dat het een kleine doelgroep is maar toch

Voor mijn is het echter niet te doen om met de app te werken, moet wel zeggen dat de site inclusief het forum😃 perfect werktt metVoice over..

Alvast dank
Groetjes Ron

PS heb genoeg apps die goed werken dus technisch is het mogelijk😉
icon

Beste antwoord door Jihane 20 July 2018, 09:54

Bekijk originele reactie

35 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Ron,

Oh! Goed dat je dat aanhaalt. Toegankelijkheid vinden we erg belangrijk - ik zal dit absoluut neerleggen bij degene die over de App gaat. Ik hou je via dit topic op de hoogte van de voortgang! Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn, maar ik zal je op de hoogte houden dus!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +6
Dank je wel zover☺️.... fijn weekend😎
Reputatie 6
Badge +4
Hi Ron,

Namens Jihane heel graag gedaan! Ik ben ook erg benieuwd hoe en wat er mogelijk is. Het zou natuurlijk fijn zijn als zoveel mogelijk mensen de Mijn Simyo app kunnen gebruiken, ook via voice-over! :)

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +6
Gisteren avond de laatste update van de app binnen gehaald en was positief verrast😃
Ik kan wel zeggen dat het bijna voor 100% goed werkt, er zijn nog wat kleine dingetjes die niet lekker lopen maar goed ik vind het prima zo..... dank je wel simyo👍
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ron,

Top 😃 Goed om te horen! Heel graag gedaan, natuurlijk!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag

ik heb vandaag de app geüpdatet naar versie 3.55.0 Kan nu niet meer mijn bundels wijzigen met voice over.

Kan hier naar gekeken worden alvast hartelijke dank.

overigens verder werkt hij wel naar behoren met voice over.

groetjes Ron

Reputatie 7

@Ron H Het voice over ken ik niet, maar het wijzigen van bundels gaat bij mij sowieso niet.

Ik heb een iPhone 13 Pro Max met iOS 16. Nadat ik vanmorgen de app had voorzien van de laatste update loopt nu de hele app vast, zodra ik op de knop bundels wijzigen druk.

Reputatie 7
Badge +6

Oké dan er lijkt dus meer aan de hand te zijn.

bedankt voor je bericht.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H,

Bedankt voor je bericht. De bundels wijzigen met voice-over optie zegt mij niets om eerlijk te zijn. Kan je verder wel de bundels wijzigen of loopt bij jou de app ook vast zoals @RicoK aangeeft?

@RicoK Wat onhandig dat je de bundels niet kan wijzigen! Zou je misschien een screenshot kunnen delen van wat je te zien krijgt zodra je een poging doet om de bundels te wijzigen? Dan kan ik dit namelijk even laten onderzoeken bij onze technische dienst! 

Ik hoor graag van jullie 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7

@Amy Dank voor je reactie. Echter, ik kan geen screenshot sturen, omdat er gewoon helemaal niets gebeurt. Zodra ik op de knop/link ‘Bundels wijzigen’ druk, gebeurt er helemaal niets. Maar dan ook echt helemaal niets. Sterker, de app reageert dan helemaal nergens meer op. Ik kan nergens heen, ik kan niet meer navigeren. De Mijn Simyo App is dan volledig bevroren. Ik moet dan de app afsluiten d.m.v. wegswipen om deze opnieuw op te starten.

Dus, ik kan geen screenshot sturen van iets waar ik niets te zien krijg.

Heb jij of hebben jullie zelf geen iPhone met de laatste versie van iOS en de laatste versie van de Mijn Simyo App? Dan kunnen jullie zien of dat wat ik ervaar ook door jullie zo wordt ervaren. 

Reputatie 7
Badge +6

Voor mijn geldt het zelfde inmiddels iOS 16.0.2 zelfde probleem.

wel vreemd dat er tot nu toe niet meer mensen zijn met dit probleem.

Reputatie 7

@Ron H Ja, ergens wel vreemd, maar aan de andere kant zit ik ook niet dagelijks te kijken in mijn Simyo App om te zien of ik bundels kan wijzigen. Door jou werd ik getriggerd 😉

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RicoK,

Bedankt voor je antwoord. Ik snap wat je bedoeld, ik heb het zelf ook even getest met een testaccount en bij mij gebeurd precies hetzelfde! Ik zal hier gelijk een ticket voor aanmaken en doorsturen naar onze technische dienst. Bedankt voor jullie oplettendheid! @Ron H Wat is jouw type toestel? Dan kan ik dit ook even aangeven in mijn ticket. Zodra er een update over is zal ik jullie dat uiteraard laten weten! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 7

Fijn, @Amy, bedankt.

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt 👍😉

ik heb trouwens een iPhone 12 mini.

Reputatie 7

@Amy @Ron H Omdat de Mijn Simyo App geen hardware aanspreekt, hooguit de WiFi adapter om verbinding te maken met Simyo, maar als die het al niet zou doen dan zou er al niet kunnen worden ingelogd, is het niet nodig om te weten om welk model/type iPhone het gaat. Het is een ‘software dingetje’. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RicoK en @Ron H,

Bedankt voor je reactie. Dit wordt gevraagd in het ticket die ik heb doorgezet en dien ik dus volledig in te vullen (Protocollen 😊). Inmiddels wordt er druk gewerkt aan een oplossing voor dit probleem. Dit had inderdaad te maken met de update van de app. Zodra het is opgelost laat ik dat hier weten! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 7

Bedankt weer @Amy .

Wordt dan nu in zo'n geval de laatste update terug gehaald uit de appstore?

Reputatie 7
Badge +6

Met de nieuwe update lijkt alles weer in orde  thanks simyo 💪

Reputatie 7

Ik kan bevestigen, dat met versie 3.55.1 van de Mijn Simyo App de bundels weer kunnen worden gewijzigd.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H en @RicoK,

De storing in de app is inderdaad opgelost! De laatste versie van de app zal dit probleem nu niet meer hebben. Fijn dat dit weer werkt 😊. Nogmaals bedankt voor jullie oplettendheid! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Vandaag de nieuwe update van de app 3.59.1 gedownload.

in het overzicht werkt de voice over niet goed meer, dit geldt alleen voor sim only niet voor prepaid.

verder werkt de app wel naar behoren.

(Weet niet of de mensen die het zien ook problemen ondervinden)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier melding van maakt! Het is mij nog niet helemaal duidelijk welke functie je precies bedoeld, heb je hier wellicht een screenshot van? Dan kan ik dit even voorleggen bij de desbetreffende afdeling.

Alvast bedankt 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Hi Amy

Bedankt voor je bericht een screenshot zal weinig uithalen het is namelijk zo dat voice over een schermlezer is van Apple.
Alles wat je op het scherm ziet wordt dan voorgelezen door de iPhone als het goed is dan. 
Bij de vorige versies werd dit ook netjes gedaan echter bij deze update gebeurt dit (wat ik al eerder aangaf) niet goed bij het tabblad overzicht. 
Ik weet dat je het razend druk hebt maar misschien kun je wat vinden op YouTube hier over om een beeld te krijgen. 
Wat mijn handtekening al aangeeft  wil zoveel mogelijk niet afhankelijk zijn van andere mensen, mocht het nog niet duidelijk zijn ik ben nagenoeg blind.

Groetjes Ron

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H,

Bedankt voor je reactie. Mijn oprechte excuses, dat heb ik niet goed begrepen. Ik zal dit intern voorleggen bij de desbetreffende afdeling zodat hier nog eens naar kan worden gekeken! Bedankt voor de tip! 

Groetjes,
Amy

Reageer