.

Waarom werkt de app opeens niet meer op mijn tablet?

  • 28 September 2021
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Badge

Ik heb 2 tablets, op beide werkt de app niet meer sinds vandaag.

Bas 2 jaar geleden

Hoi allemaal, 

We hadden vanmorgen een storing waardoor je problemen kon ondervinden met het inloggen op Mijn Simyo of na het inloggen met andere onderdelen van de website. Ook het plaatsen van een nieuwe bestelling lukte bijvoorbeeld niet!

Als het goed is zijn de problemen inmiddels opgelost. Mochten jullie toch nog problemen hebben met inloggen, laat het dan even weten!

Groetjes,
Bas

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ook hier een probleem met de app. Die zegt dat ik mijn wachtwoord heb gewijzigd maar dat is niet zo.

Reputatie 7

De app op mijn iPhone 11 Pro Max met iOS 15 deed ook even raar. Ik kreeg ook de melding dat mijn wachtwoord zou zijn gewijzigd. Nadat ik mijn wachtwoord zelf invoerde, startte de app weer en nu doet de ontgrendeling met FaceID het ook weer.

Het inloggen op de nummers van mijn kinderen met mijn pincode ging wel in een keer goed. Ook voordat ik bij mij zelf inlogde.

Reputatie 7
Badge +9

De app werkt weer zoals het hoort (ontgrendeling met FaceID).

Reputatie 6
Badge +6

Hoi allemaal, 

We hadden vanmorgen een storing waardoor je problemen kon ondervinden met het inloggen op Mijn Simyo of na het inloggen met andere onderdelen van de website. Ook het plaatsen van een nieuwe bestelling lukte bijvoorbeeld niet!

Als het goed is zijn de problemen inmiddels opgelost. Mochten jullie toch nog problemen hebben met inloggen, laat het dan even weten!

Groetjes,
Bas

Reageer