.

Beantwoord

Waarom moet ik na update van de Simyo app elke keer inloggen?

  • 17 February 2016
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Voor de update bleef ik gewoon ingelogd, dus hoefde ik alleen maar de app aan te klikken.
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 February 2016, 07:06

Bekijk originele reactie

2 reacties

Simyo is het dochtertje van vadertje:) KPN en omdat er een aantal functies bij zijn gekomen moeten ze voldoen aan de eisen van pappie.:)
Complete uitleg....
https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/de-nieuwe-mijn-simyo-app-laat-weten-ervan-vindt-32084
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Miepies,

Vanwege veiligheidsredenen (er zijn meer persoonsgegevens in te zien en je kunt nu producten aanschaffen) blijf je nu niet meer automatisch ingelogd en moet je telkens opnieuw je wachtwoord invoeren.

Gelukkig is het wel mogelijk om een eenvoudige pincode in te stellen. Dit doe je door naar het icoontje rechts bovenin je scherm te gaan en te drukken op ‘Wijzig inlogcode’. Zo kan je elke keer met deze pincode inloggen :D

Groetjes, Caspar

@Friesian bedankt voor je hulp

Reageer