.

Beantwoord

Waarom lukt het inloggen met LastPass niet?

  • 20 February 2020
  • 7 reacties
  • 716 Bekeken

Ik heb mijn wachtwoord(ww) enige tijd geleden gewijzigd. Direct inloggen werkte goed. Hierna kan ik niet meer inloggen  met LastPass, dan verschijnt alsnog het inlogvenster en moet ik nieuwe ww weer invullen Het in dit venster gesuggereerde ww bleef het oude ww. ik de gegevens in LastPas en inlogvenster meerdere keren gecontroleerd en nieuw ingevoerd, maar zonder resultaat. Ik heb nu mijn ww weer gewijzigd.en alles opnieuw ingevoerd, maar het inloggen is nog fout. Ook is het gesuggereerde ww is nog steeds het eerste oude ww!  Kunt U mij helpen?

Groet Tsjikke.

icon

Beste antwoord door Tessanne 21 February 2020, 12:25

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Tsjikke,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Ik ga er even vanuit dat je het inloggen bedoelt op de Mijn Simyo app, maar correct me if I am wrong. ;)  Balen dat het steeds niet lukt om in te loggen met je nieuwe wachtwoord! Ik heb het vermoeden dat LastPass en de Mijn Simyo app met elkaar in de knel komen. Zou je kunnen proberen om jouw inloggegevens helemaal te verwijderen in de Mijn Simyo app? Dit kun je doen door in het inlogscherm rechtsboven op het woordje Aanpassen te klikken, dan verschijnt er een rondje met een kruisje bij jouw profiel waar je op moet klikken. Zodra je jouw gegevens dan opnieuw toevoegt, let er dan op dat de knop Ingelogd blijven uit staat als je LastPass wilt gebruiken. 

 

Hopelijk helpt deze tip! Laat je ons weten of je er uit bent gekomen?

 

Groetjes,

Tesssanne 

Hallo Tessanne.

Over je opm. over inlog met Mijn Symio app, ik probeerde inloggen via "Mijn Symio”. De Mijn Symio app is niet op mijn laptop , ik kan het ook niet down loaden.

Over de voorgestelde acties, ik kan het cirkeltje met kruisje nergens vinden, maar ik kom via MijnSYmio> Instellingen> persoonlijke gegevens op mijn profiel. Ik heb hier alle gegevens op nieuw ingevoerd. Ook het wachtwoord! Het heeft echter niet geholpen Het in inlogvenster gesuggereerde ww. is nog steeds hetzelfde als de 1e keer. Als ik het nieuwe ww hier intyp, lukt het wel. Dit ww gebruik ik ook in LastPass, maar het inloggen via LP. lukt niet. Weer moet ik het ww intikken om in te loggen. 

Groetend: Tsjikke.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Tsjikke, 

Ik denk dat Tessanne in de veronderstelling was dat je problemen had met inloggen via onze app :sweat_smile:

Als LastPass het verkeerde wachtwoord invoert op onze website dan is dat wel echt een issue van LastPass. Welke webbrowser gebruik je? Kan het misschien ook zijn dat bijvoorbeeld je wachtwoord in Google Chrome moet worden aangepast omdat dat nu je wachtwoord van LastPass overruled? Misschien iets om nog even naar te kijken :innocent:

Groetjes, 
Bas

Hallo Bas.

Ik heb een nieuw wachtwoord (ww) gemaakt voor Mijn Symio.(MS) Ik heb getest of ik hiermee, zonder LastPass(LP)op MS kon inloggen. Dat lukte, dus ww is ok. Ik heb alle vernieuwde data van MS opnieuw in LP ingevoerd. Als ik nu met LP op MS inlog, kom ik niet op MS, maar weer op het inlogscherm voor MS. Als ik daar op "ww tonen” klik komt daar een niet meer gebuikte oude wwsugestie. als ik hiermee inlog,komt reactie "fout ww”.Als ik daar dan inlog met het nieuwe ww kom ik wel op MijnSymio”

Je sugestie over het Google Chrome wachtwoord had geen succes. 

Groet Tsjikke.

Reputatie 4
Badge +4

Hey Tsjikke,

 

Oei, ik durf niet te zeggen wat er aan de hand is. Ik denk dat het invoeren van het wachtwoord door LastPass in onze omgeving niet zo goed werkt. Het enige wat mij nog te binnen schiet is dat LastPass wel een goede verbinding kan hebben met bijvoorbeeld een andere browser. Kan je dat nog testen? Los hiervan kunnen wij je niet zo goed verder helpen omdat je gebruik maakt van een derde dienst. Deze valt dus niet onder ons. Heb je contact opgenomen met LastPass om te kijken of zij nog een tip voor je hebben?

 

Groetjes,

Ouael

Hallo Allemaal.

Het lukt mij niet om het probleem op te lossen. Ik stop hiermee en maak wel een koppeling  naar Toolbox op bureaublad.

Bedankt voor de adviezen, Groet: Willem.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Willem,

 

Wat jammer dat het niet is gelukt om het probleem op te lossen! Hopelijk is het niet al te hinderlijk dat je nu de koppeling moet gebruiken nu. 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer