.

Beantwoord

Waarom krijg ik een foutmelding bij de pagina over overstappen?


error 1.1
icon

Beste antwoord door Els 16 July 2018, 15:06

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi NikNik,

Probeer het later nog eens een keer.
Een moderator zal dit oppakken als de fout blijft. Ook zal de moderator jouw bijdrage verplaatsen naar een deel van het forum waar het beter tot zijn recht komt.
Cookies wissen alsmede de geschiedenis. Andere browser gebruiken, Chrome is aanbevolen.

Ik kan alle overstap pagina's openen, om welke gaat het precies?
Reputatie 5
Badge +5
Hoi NikNik,

Welkom op het Simyo Forum! Zo, dat is nog eens een beknopt topic dat je hebt aangemaakt. 😉 Balen dat je een foutmelding krijgt.

Op dit moment is er geen storing bekend op onze website of Mijn Simyo-omgeving. Zou je wat meer uitleg kunnen geven over je stappen die je neemt voordat je de foutmelding krijgt? Ray geeft hierbij ook een goede tip, leeg je cache en cookies van je browser en probeer het vervolgens opnieuw. Maakt dat verschil?

@ Ray en Franswon, bedankt voor jullie antwoorden!

Groetjes,
Els
Els,

Foutmelding blijft zich herhalen. Ik ga naar mijn simyo, selecteer Overstappen op SIM ONLY, selecteer abo samenstellen en krijg de error. Als je mij een emailadres stuurt kan ik je een schermprint sturen.

Dank en groet
BTW cache gewist, browser = Chrome. Issue blijft zich voordoen.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi NikNik,

Ohjee, dat is niet handig! Je kan Els een privé-bericht sturen. Daar kan je het scherm print sturen. Els zal je dan verder helpen!

Groetjes,
Ashweeta
Hoe stuur ik priveberichten? En waar kan ik priveberichten aan mij vinden?

Dank en groet
Reputatie 7
Badge +10
Hi NikNik,

Een privébericht stuur je door op iemands naam te klikken 🙂 Dan zie je de optie om een bericht te sturen. Maar dat is eigenlijk niet nodig! Ik weet welk scherm jij te zien krijgt. Ik heb dit onmiddellijk bij de juiste afdeling neergelegd. Ik zal hier vrijdag op terug komen, goed?

Groetjes,
Jihane
@Ashweeta en @Jihane
Afbeeldingen versturen via een PB kan helemaal niet.
Hoi NikNik.

Wanneer je een PB ontvangt dan zie je dit bij je avatar na inloggen op forum en je ontvangt een mailtje.
Een voorbeeld heb ik je gestuurd.

Fijne dag nog!😎
Reputatie 6
Badge +4
Hi Friesian,

Bedankt voor het meedenken. In privéberichten kun je inderdaad geen bijlage toevoegen. Gelukkig weet Jihane wat te doen en komt ze er vrijdag op terug. :)

Groetjes,
Thomas

Reageer