.

Beantwoord

Waarom krijg ik deze melding?

  • 1 May 2017
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ben ingelogd, log uit en....pats boem.



Zijn er meer mensen die dit ervaren?
icon

Beste antwoord door Jihane 2 May 2017, 10:45

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Ik heb net meteen al antwoord gehad van Angela (die het van Insided kreeg weer) 🙂 Dit is een issue die inderdaad bij meerdere mensen optreedt, en er wordt aan gewerkt! De developers zijn ermee bezig.

Zodra het opgelost is, laten we dat weten!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 6
Badge +4
@Jihane
Dankjewel voor je berichtje en ik kan er nog bij vertellen dat een kaboutertje van Simyo mij achter de schermen heeft geholpen (of een goede Fee) zodat ik alsnog de maand april mijn gratis 1000MB kon gebruiken :8
Groetjes,
Frida
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Friesian!

Wat stom dat je dat scherm te zien krijgt! Ik probeerde het net steeds te repliceren, maar het inloggen gaat hier gewoon prima. Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben?

Ik ga je vragen te doen wat je vast zelf ook al had bedacht :8 Wil je een andere browser proberen? En anders je cookie- en cachegegevens verwijderen? Werkt het dan wel, of nog steeds niet?

Hou je me op de hoogte hiervan?

@ Frida, ja, wat bizar zeg! Zeker als het probleem niet te reproduceren valt, dan is het lastig op te lossen.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 6
Badge +4
Jawel Friesian, dit probleem had ik bij het instellen van de gratis 1000MB een maand geleden en heb dit toen ook meteen gemeld met schermafdruk er bij.
Iedere keer opnieuw kwam het scherm naar boven waar jij de schermafdruk van hebt staan.

Verder kan ik gewoon overal op/in bij Simyo.

Succes en hopelijk wordt het probleem snel opgelost.
Frida;)

Reageer