.

Beantwoord

Waarom klopt het overzicht van Kosten tot nu toe niet op Mijn Simyo?

  • 21 December 2018
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Waarom zie ik in Mijn Simyo en op Mijn Simyo app bij kosten tot nu toe een (misleidend) subtotaal staan en niet de totale kosten? De buitenlandkosten ontbreken namelijk in het kostenoverzicht. Hiervoor moet er eerst doorgeklikt worden. Dus ze zijn wel al bekend.
icon

Beste antwoord door Els 24 December 2018, 10:02

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen PedroZ,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je dit bij ons aankaart, die informatie is inderdaad wat verwarrend. 😞

Ook bij ons zijn hier inmiddels meer voorbeelden van bekend. Op dit moment zoekt het Mijn Simyo-team uit wat hiervan de oorzaak is. Zodra het euvel is gevonden, zetten we het zo snel mogelijk recht! Tot die tijd raad ik je aan om door te klikken op het overzicht, om de juiste gegevens te zien.

Laat je het weten als je vragen hebt?

Groetjes,
Els

Reageer