.

Beantwoord

Waarom kan ik niet met twee accounts inloggen op de App?


Sinds 2 aug. heeft mijn vrouw ook Symio, toevoegen op app. lukt wel, maar wanneer ik uitlog en naar de account van mijn vrouw wil het inloggen niet met cijfercode en ook niet met wachtwoord. Wil ik zelf weer inloggen dan lukt het wel weer. Alleen het laats gebruikte inloggegevens lukt het. Wat doe ik fout
icon

Beste antwoord door Jihane 7 August 2017, 18:24

Bekijk originele reactie

20 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Boxerfan,

Het kan zijn dat je een foutje maakt met het inloggen, ook kan het aan het buffergeheugen van de telefoon liggen of de app is niet up-to-date.

Het beste de-installeer je de app en installeer deze opnieuw vanuit de store.

Dan zou het in ieder geval opgelost horen te zijn.
Heb ik net gedaan, probleem blijft
zowel tablet als smartphone hetzelfde probleem
Sinds 2 aug. heeft mijn vrouw ook Symio, toevoegen op app. lukt wel, maar wanneer ik uitlog en naar de account van mijn vrouw wil het inloggen niet met cijfercode en ook niet met wachtwoord. Wil ik zelf weer inloggen dan lukt het wel weer. Alleen het laats gebruikte inloggegevens lukt het. Wat doe ik fout

Zit nog steeds met dit probleem. Beide apps opnieuw geinstalleerd op smartphone en tablet, zelfde verhaal
Toen mijn vrouw een tijdelijk nummer had voor het overzetten van eigen nummer geen probleem.

Nadien met het opnieuw met eigen nummer inloggen kreeg ik dit probleem
Reputatie 7
Badge +9
Heel vreemd, ik heb dit probleem nooit meegemaakt. Als je Android gebruikt kan je bij Applicatiebeheer de gegevens wissen en daarna opnieuw proberen in te voeren.
op tablet werkt het weer, maar op mijn smartphone nog steeds niet.Wanneer ik na het uitloggen bij andere account wil
inloggen krijg ik de melding inlogcode is niet goed ingevuld terwijl dit wel degelijk de goede code is.
Reputatie 7
Badge +9
Heel vreemd allemaal, ik vrees dat ik je niet verder kan helpen. Ik vrees toch dat je ergens iets verkeerd intoetst.
jammer, gelukkig werkt het wel weer op mijn tablet. Op mijn eigen smartphone werkt in ieder geval wel mijn account als ik het andere account verwijder. Bedankt voor de moeite. Snappen doe ik het niet. Heb net nog weer de app. verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar probleem blijft.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Boxerfan,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat gek dat het niet lukt om met de aansluiting van je vrouw in te loggen op de App! Heb je het ook al geprobeerd via de website? Lukt het dan ook niet? Je geeft aan dat het wel op je tablet werkt, maar dus niet via je telefoon. Hoe zit het met haar telefoon? Lukt het nog wel om op je eigen account in te loggen?

Laat je het me weten? :)

@ Franswon, dankjewel voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane
via de website lukt het wel.Op de telefoon lukt het wel met 1 account. Ook het aanmaken van account 2 lukt het inloggen eerst wel, maar als ik dan weer terug ga naar mijn account krijg ik de melding inlogcode niet goed ingevuld. Ga ik dan weer terug naar account 2 lukt het inloggen wel weer. Heel vreemd allemaal. Verwijder ik dan alles en begin ik opnieuw
lukt het dus wel weer met alleen mijn account of alleen die van mijn vrouw, maar niet van ene account naar andere.
Reputatie 7
Badge +9
Welk besturingssysteem gebruik je eigenlijk Boxerfan?

Uiteraard ook graag de versie van het besturingssysteem, misschien dat hulp op afstand een oplossing kan geven, als jij en Simyo hier geen bezwaar tegen hebben dan wil ik je wel helpen op zo'n manier. Met iOS kan ik jammer genoeg niet helpen, Android wel.
Ik hoor/lees het wel.
Android-versie 5.1.1 toestel Galaxy J3
Reputatie 7
Badge +9
Teamviewer is een app waarmee ik jouw telefoon op afstand kan overnemen. Het is een gratis app voor niet commercieel gebruik.
Ik zal contact opnemen met een medewerkster van Simyo of ik dit mag doen. Je leest het wel hier. Dit heeft alles met privacy te maken.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Boxerfan,

Ik heb contact opgenomen met een moderator van Simyo. Er zijn geen bezwaren.
Als je uit de store Teamviewer installeert dan regelen we het verder samen via Persoonlijke Berichten.
Ik lees wel of je hier interesse voor hebt.
Moet hier eerst nog over nadenken, alvast bedankt voor de moeite
Ik zie er vanaf, red me zo wel met tablet en computer. Smartphone alleen maar voor mijn simkaart. Nogmaals bedankt
Reputatie 7
Badge +9
Prima hoor, als je nog andere vragen hebt staan de moderators en de forum experts voor je klaar!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Boxerfan,

Wat fijn dat Franswon je zo goed heeft proberen te helpen 🙂 Jammer dat dit nog niet tot een oplossing geleid heeft. Maar we gaan door!

Ik heb op dit moment een duidelijk beeld van het probleem. Om die reden heb ik het doorgezet naar onze absolute app-deskundigen. Zij zullen hun knappe koppen hier overheen buigen om hopelijk tot een oplossing te komen voor je. Ik verwacht in de loop van volgende week wat meer te weten. Zou je dit nog willen afwachten?

@Franswon, enorm bedankt voor de tijd en moeite die je hierin hebt gestoken!

Groetjes,
Angela
Natuurlijk wil ik hierop wachten. Super voor alle moeite die jullie doen om dit op te lossen.
Gr.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Boxerfan,

Mooi dat je nog even geduld hebt. We houden je op de hoogte!

Groetjes,
Caspar

Reageer