.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen via de app?

  • 28 January 2021
  • 4 reacties
  • 202 Bekeken

Goedenavond, 

Sinds vandaag is mijn nummerbehoud over gezet en ben ik dus nieuwe klant bij Simyo.

Kunt u mij vertellen waarom ik wel in kan loggen op internet op Mijn Simyo, maar niet in de app (met uiteraard dezelfde gegevens) ?

Bij voorbaat dank voor uw reactie, 

Richard

icon

Beste antwoord door Bas 29 January 2021, 11:34

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Richard, 

Welkom op ons forum! 😃

Wat vervelend dat je wel gewoon kan inloggen via onze website maar dat het niet lukt via de app. Dat gaan we oplossen!

Heb je al geprobeerd om je profiel te verwijderen en opnieuw toe te voegen? Vaak is dat namelijk al voldoende. Het alternatief is dat je de app even helemaal verwijdert en opnieuw installeert. Mocht dat allemaal niet helpen, dan doen we graag wat meer onderzoek! Maar ik denk niet dat dat nodig is 😊

Wat heb je eigenlijk voor toestel? Mocht je er niet uitkomen met het verwijderen van je profiel, dan kan ik je wat gerichter helpen daarmee 😇

Kun je ons laten weten of het gelukt is? 

Ik hoor het graag van je!

Groetjes, 
Bas

Goedemiddag Bas,

Ik heb al meerdere malen de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit helpt niet. Het rare is ook dat wanneer ik de app er weer opnieuw opzet er meteen mijn naam staat ingevuld. Ik moet dan dus wel mijn wachtwoord invullen, maar dan krijg ik de melding "je wachtwoord is niet goed ingevuld". Terwijl dit uiteraard hetzelfde wachtwoord is dan dat ik op de website gebruik. Ook vingerafdruk werkt niet.

 

Ik heb een Samsung Galaxy Z Fold.

 

Mvg, 

Richard

Goedendag ,

 

Het is inmiddels gelukt. 

 

Mvg, 

Richard

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Rich29,

 

Welkom op het Simyo forum!

Goed om te lezen dat alles inmiddels werkt! We hadden van het weekend wat technische problemen, vandaar dat het waarschijnlijk niet lukte!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer