.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen op de App?

  • 24 March 2017
  • 5 reacties
  • 837 Bekeken

Ik kan niet inloggen via de app. Het lukt wel via de site, ik heb inmiddels ook een nieuw wachtwoord aangemaakt maar via de app krijg ik steeds de foutmelding dat het ww niet juist is ingevuld......
icon

Beste antwoord door Jihane 24 March 2017, 15:18

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wendyishier,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat ontzettend onhandig dat het niet lukt om te loggen via de App! 😞 De App is juist heel nuttig zodat je lekker snel bij je verbruik en gegevens kunt. Ik vind het al heel goed van je dat je het via de website ook hebt getest, want dan weten we tenminste dat het geen algemeen inlog-probleem is. Weet je wat? We gaan dit gewoon samen op de simpelste manier oplossen 😃
  1. Verwijderd de App en herinstalleer hem weer.
  2. Log in op de website en klik op 'Instellingen'. Je komt dan op de pagina met je persoonlijke gegevens. Eén van de kopjes die je daar ziet staan, is je wachtwoord. Je kunt daarnaast klikken op 'Wijzig'. Verander dit in iets dat voor jou simpeler is om over te typen op de App.
  3. Open de App op je telefoon en probeer met dit nieuwe wachtwoord in te loggen.
Ik voorzie dat alles dan op en top verloopt 🙂 Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
Het is gelukt! Dankjewel!
Badge +7
Hoi wendyishier,

Dat is heel mooi nieuws 😃 Graag gedaan namens Jihane :)

Groetjes,
Samantha
Hier zelfde probleem met 2 toestellen, kunnen niet inloggen via de Android app, zoals beschreven de app verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar dit lijkt me niet de normale oplossing om deze app weer te kunnen gebruiken!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Espero,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat jullie op 2 telefoons niet meer kunnen inloggen in de Mijn Simyo App! Ik kan me voorstellen dat je deze niet steeds opnieuw wilt installeren om deze problemen op te lossen.

Het kan wel eens voorkomen dat er net even iets niet helemaal goed verloopt in de app. Vaak is het volledig afsluiten dan al voldoende. Dit kan met iedere andere app ook wel eens voorkomen. In de meeste gevallen gebruik je nog een oudere versie van de app die niet meer juist werkt. Het kan zijn dat er dan geen nieuwe update wordt aangeboden in de Playstore. Als je hem dan opnieuw installeert, krijg je wel direct de nieuwe versie. Daarom raden we dit vaak als eerste aan. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat je constant de app moet verwijderen. Is dit bij jou wel het geval? Of is het na 1 keer opgelost?

Groetjes,
Angela

Reageer