.

Beantwoord

Waarom kan ik geen simkaart bestellen?

  • 27 January 2018
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Badge
Ik wilde via de site een nanocard bestellen maar daar waar gezegd word dat je een vervangende kaart kunt bestellen kun je alleen maar activeren.Kan dat in orde gemaakt worden? Groetjes Peter
icon

Beste antwoord door Els 29 January 2018, 15:52

Bekijk originele reactie

4 reacties

Een moderator zal dit oppakken. Is er ooit een simkaart besteld maar nooit geactiveerd? Dat is dan meestal de reden.

Je krijgt overigens een 3 in 1 simkaart niet specifiek een nano, die kun je er dus wel uitdrukken.

Het is weekend, wellicht dat er een moderator je vandaag of morgen al te woord zal staan hier, anders na het weekend.
Badge
Nee. ik heb nooit eerder een vervangende sim besteld, Zal maandag wel bellen. Groetjes
Je zal maandag ook hier reactie krijgen van een moderator.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Peter,

Bedankt voor je vraag! Wat onhandig dat je zelf geen nieuwe simkaart kon bestellen via Mijn Simyo.

Ik zie dat er inmiddels al telefonisch contact is geweest met onze klantenservice. Doordat er in maart 2017 al eens een simkaart was besteld, stond dit simkaartnummer nog in ons systeem geregistreerd. Dit is inmiddels opgelost door mijn collega en een vervangende simkaart is onderweg. Je zult deze binnen drie werkdagen ontvangen, waarna je hem via Mijn Simyo bij Instellingen > Simkaart kunt activeren. Die pagina had je natuurlijk al gevonden. ;)

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Ray, bedankt voor je reacties!

Groetjes,
Els

Reageer