.

Beantwoord

Waarom kan ik geen nieuw wachtwoord aanvragen?


Badge

Ik heb een bericht gekregen over mijn nummer 06 *** ** *** dat mijn automatisch opwaarderen is stop gezet. Dit heb ik niet zelf gedaan!! Advies is om het in mijn Simyo te veranderen. Maar ik kom niet in mijn Simyo omdat het tel.nr. en het wachtwoord niet kloppen. Dus geef ik op, dat ik het wachtwoord ben vergeten om een nieuw wachtwoord te ontvangen. Na het nodige ingevuld te hebben, krijg ik een pagina met: “Oeps, er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw.” Ik heb nu al drie dagen geprobeerd om in het Simyo van dit tel.nummer te komen, maar ik kom er niet in en krijg ook geen nieuw wachtwoord, want telkens verschijnt die “Oeps”pagina en kom ik niet verder. Ook heb ik mijn computer laten herstarten om evt. cache te wissen, maar dat helpt niet. En straks zit dat nummer zonder saldo en heb ik een probleem. Hoe kom ik in mijn Simyo van dat nummer of krijg ik een nieuw wachtwoord. Ik heb het elke dag één of twee keer geprobeerd. Wie weet raad. Bij voorbaat bedankt.

icon

Beste antwoord door Daisy 14 July 2020, 12:42

Bekijk originele reactie

10 reacties

Beste @Ds. J.J. Roodsant 

We ontmoeten elkaar wederom. Uw naam staat in mijn harde schijf, ook wel koppie.koppie genoemd.🙂

Om te beginnen wil ik u erop attent maken voorzichtig te zijn met persoonlijke gegevens.

Misschien heeft u te vaak een nieuwe poging gedaan, volkomen begrijpelijk overigens. 

Ik verwacht dat morgen een moderator, medewerker u verder zal helpen.

Fijne avond nog.

Edit: @Friesian was me voor. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ds J.J. Roodsant,

 

Ik heb jou net een nieuw wachtwoord gestuurd per mail, kun je proberen of het hiermee lukt om in te loggen?

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Bedankt Friesian en Daisy voor jullie reactie. Maar waar ik bang voor was is gebeurd, want Simyo is zo'n goede provider, dat ik wel 3 simkaarten en dus 3 toestellen op Simyo heb draaien. Nu zit de fout in het 3e toestel. En nu heb ik, heel lief, een nieuw wachtwoord gekregen voor mijn eerste toestel. Dat heb ik toegepast en dat werkte goed en werkt nu ook goed. Maar met mijn 3e toestel gaat het nog steeds niet goed. Ik kan niet inloggen en het aanvragen van een nieuw wachtwoord voor dat toestel gaat ook niet. Want ik krijg nog steeds dat scherm met een excuus. Nu mag ik van Friesian het nummer van dat toestel niet noemen vanwege privacybescherming, maar hoe moet het dan. Want alleen met het 3e toestel is wat aan de hand. Hebben  jullie een oplossing? Dat toestel doet ook een beetje vreemd. Vermoedelijk omdat de verbinding met Simyo niet goed is. Graag hoor ik van jullie. Alvast bedank. Ds. J.J. Roodsant

Beste Ds. J.J. Roodsant.

Zet U kunt bijvoorbeeld de laatste 3 cijfers van uw betreffende telefoonnummer hier neer. 

Bijvoorbeeld 06-xxxxx123.... Een moderator zal u verder kunnen helpen.

Fijn weekend.

Friesian

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ds. J.J. Roodsant.,

 

Je kan mij ook een privébericht sturen met het telefoonnummer waar het omgaat, dan help ik je verder!

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Heel erg bedankt voor jullie hulp. Het gaat om nr. 06-xxxxx054 waarmee problemen zijn bij het inloggen. Ik hoop, dat het gaat lukken.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Ds. J.J. Roodsant

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ds. J.J. Roodsant,

 

Ik heb het probleem gevonden, je aansluiting was al gedeactiveerd. Ik heb deze voor je geheractiveerd en voor de zekerheid een nieuw wachtwoord per mail gestuurd. Lukt het nu om in te loggen?

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Geachte Friesian en Daisy, hartelijk dank voor alle moeite. Want het is helemaal gelukt om in te loggen op mijn nummer 06.....054 en de betalingsconditie bij te stellen. Blijft het vreemd dat deze aansluiting gedeactiveerd is geworden. Het is namelijk een aansluiting voor de alarmknop van mijn dementerende vrouw. Zij heeft deze altijd bij zich als zij van huis gaat en er zich iets voordoet. Al die tijd was deze aansluiting dus niet valide en had zij geen alarm kunnen maken bij noodgevallen. Gelukkig is alles weer goed. Wel was er iets vreemds omdat ik een gebruikersnaam moest gaan invullen. Toen ik daarna mijn e-mailadres opschreef kreeg ik de foutmelding, dat dit e-mailadres al bekend was. Logisch want ik heb nog twee andere toestellen bij Simyo. Toen heb ik de verbinding gecanceld en heb ik ingelogd bij mijn eerste nummer om jullie via het forum een antwoord te kunnen sturen. Volgens mij moet alles nu weer goed zijn. Ook met de alarmknop, maar die heeft mijn vrouw nu om. Als ze thuiskomt zal ik hem uitproberen. Bedankt voor alle intensieve hulpverlening en een fijne dag toegewenst.
Ds. J.J. Roodsant

Reputatie 4
Badge +4

Hallo Ds. J.J. Roodsant,

 

Wat fijn om te horen dat alles inmiddels weer werkt. Simkaarten worden bij inactiviteit na 6 maanden tijdelijk geblokkeerd en dan na enkele weken definitief opgeheven. Het is dus belangrijk dat de waarschuwingen die wij per e-mail sturen naar een actief e-mailadres kunnen. Dit zodat je op tijd de simkaart actief kan houden.

 

Voor nu wens ik je nog een hele mooie dag! Wij staan hier weer voor je klaar als je andere vragen hebt.

 

Groetjes,

Ouael

Reageer