Ik heb een bericht gekregen over mijn nummer 06 *** ** *** dat mijn automatisch opwaarderen is stop gezet. Dit heb ik niet zelf gedaan!! Advies is om het in mijn Simyo te veranderen. Maar ik kom niet in mijn Simyo omdat het tel.nr. en het wachtwoord niet kloppen. Dus geef ik op, dat ik het wachtwoord ben vergeten om een nieuw wachtwoord te ontvangen. Na het nodige ingevuld te hebben, krijg ik een pagina met: “Oeps, er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw.” Ik heb nu al drie dagen geprobeerd om in het Simyo van dit tel.nummer te komen, maar ik kom er niet in en krijg ook geen nieuw wachtwoord, want telkens verschijnt die “Oeps”pagina en kom ik niet verder. Ook heb ik mijn computer laten herstarten om evt. cache te wissen, maar dat helpt niet. En straks zit dat nummer zonder saldo en heb ik een probleem. Hoe kom ik in mijn Simyo van dat nummer of krijg ik een nieuw wachtwoord. Ik heb het elke dag één of twee keer geprobeerd. Wie weet raad. Bij voorbaat bedankt.
Beste antwoord door Daisy
Bekijk originele reactie