.

Beantwoord

Waarom kan ik de Mijn Simyo App niet downloaden?

  • 15 September 2016
  • 14 reacties
  • 406 Bekeken

Waarom kan ik de app niet downloaden op mijn samsung galaxy plus gt-19001
icon

Beste antwoord door Ray 15 September 2016, 13:38

Bekijk originele reactie

14 reacties

Hoi Aatje,

Jouw telefoon draait op een verouderde versie van Android, namelijk 2.3.

De app vereist een Android versie van 4 of hoger.

Daarom kun je de app niet downloaden.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo aatje,

Jouw toestel heeft waarschijnlijk een te oude Android, origineel werd deze met Android OS, v2.3 (Gingerbread) geleverd, deze versie wordt niet meer ondersteund.


*** Raytje was me net voor ***
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Aatje,

Welkom op het Simyo forum.

Wat jammer dat het niet lukt om de Mijn Simyo App te downloaden. De heren hierboven hebben het juist. Om de app te kunnen gebruiken is een Androidversie 4.0 of hoger vereist. Is het een optie om jouw besturingssysteem te updaten?

Groetjes,
Sean

@Raytje en Franswon, bedankt voor jullie antwoorden 😉
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Sean,

Dit toestel is niet officieel up te daten naar ICS (Android 4.0). Via een custom rom wel, als deze nog te vinden is. Dit raad ik niet aan voor beginners.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Franswon,

Top dat je dat nog even meldt! Dat wist ik namelijk niet, bedankt :D

@Aatje, dan is het helaas niet mogelijk om de App op jouw telefoon te gebruiken. Je kunt natuurlijk wel altijd je verbruik inzien via Mijn Simyo.nl!

Groetjes,
Sean
Badge
Mijn telefoon, ook op Gingerbread, heeft de app in versie 2.2.1 nog lang kunnen draaien. Sinds kort kan ik niet meer checken wat er van mijn bundels over is. Is ook dat restje ondersteuning van Gingerbread nu vervallen?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi NL-T,

Android 4 is de minimum vereiste formeel. Het kan zijn dat de laatste update er voor gezorgd heeft dat Gingerbread nu helemaal niet meer ondersteund wordt.
Badge
Dat zou inderdaad zijn wat ik vrees.
Reputatie 7
Badge +9
Als je een backup hebt met de oude apk kan je deze opnieuw installeren. Automatische update dan wel uitzetten.
Je kunt wel een snelkoppeling van mijn Simyo (browser) gebruiken denk ik.
Badge
Updaten doe ik sws niet automatisch. Er staat nog braaf v 2.2.1 op. Playstore ziet hem niet eens, maar appbeheer wel. Ik denk dus dat deze oude versie geen toegang meer krijgt tot de Simyo-server. Het is geen ramp, want ik heb wel een werkende app op tablet.
Reputatie 7
Badge +10
Hi NL-T,

Oei! Sorry daarvoor 😞 Gingerbread is een nogal verouderd systeem dat eigenlijk niet meer ondersteund wordt 😞 Dan komt dit door een update waarschijnlijk. Fijn dat je een werkende app nog op je tablet hebt.

@ Franswon en Friesian, dank voor de hulp!

Groetjes,
Jihane
Mijn telefoon heeft 4.0.3
Maar kan geen app installeren , geeft aan dat telefoon niet compatibel is.
telefoon LG -P700
dus redenatie van 4 of hoger klopt niet
dit is vanaf 19-12-2017 dat het niet meer werkt
ook opnieuw installeren gaat niet meer

groetjes Fred
Reputatie 5
Badge +5
Hoi sik198,

Ai, wat balen dat het ook bij jou niet meer werkt. 😞 We voeren regelmatig een update uit om onze app zo goed en up to date als mogelijk te houden. Ook de bestsuringssystemen worden regelmatig om deze reden bijgewerkt, op dit moment is Android al bij versie 8.0.

Op dit moment wordt de app niet meer ondersteund voor alle Androidversies onder 5.0. De versie 4.0.3 zal dus ook geen goede ondersteuning meer bieden. Houd er rekening mee dat dit binnenkort weer anders kan zijn voor versies hoger dan 5.0.

Is er voor jouw telefoon nog een update beschikbaar voor Android? Zo niet, dan zou je er voor kunnen kiezen om een snelkoppeling naar Mijn Simyo op je telefoon in te stellen. Zo kun je alsnog met een druk op de knop inloggen op Mijn Simyo en je gegevens bekijken.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Els

Reageer