.

Beantwoord

Waarom kan ik de eSIM niet activeren op iPhone 12?

  • 3 November 2020
  • 13 reacties
  • 671 Bekeken

Ik krijg bij het installeren van eSIM een fout.

  1. Yes, doen we.
  2. Twee simkaarten tegelijkertijd.
  3. Stel eSIm in.
  4. Volgende bij Voeg je abo toe
  5. Stel je eSIM in, kies een naam bijvoobeeld Simyo, Volgende 
  6. Kies Simyo als standaardlijn. Stel je eSIM in.
  7. OEPS, DAAR ging iets mis, We konden eSIM niet downloaden en installeren Probeer het opnieuw.
  8. Opnieuw proberen

Opnieuw proberen doet niks.

 

Graag ondersteuning,

 

Groet,

 

Duncan.

icon

Beste antwoord door Duncan77 3 November 2020, 09:02

Bekijk originele reactie

13 reacties

Waarschijnlijk was ik sneller dan het systeem. De volgende ochtend werkt het wel.

Reputatie 7

@Duncan77 In ieder geval fijn dat het is opgelost!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Duncan77,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Wat fijn dat het probleem zo snel is verholpen! Mocht je later nog vragen hebben, laat je het dan weten? 

 

Groetjes,

Tessanne

Beste @Duncan77,

 

Ik ervaar het zelfde probleem met mijn iPhone XS Max. 

Hoe heb je het uiteindelijk opgelost?

Met vriendelijke groet,

Matthijs

Reputatie 7
Badge +7

Dat schrijft hij: geduld.

Eventueel even contact opnemen met Simyo, soms werkt het niet zonder dat ze iets aan hun kant activeren.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Matta,

Bedankt voor je bericht.

Als je de eSIM wilt installeren op een iPhone adviseer ik je om de fysieke simkaart er uit te halen. Bij de optie '’Wil je één of twee simkaarten tegelijkertijd gebruiken'’ adviseer ik je om voor één te kiezen. Na het afronden van je eSIM installatie kun je de fysieke simkaart gewoon in je toestel plaatsen. Als je deze stappen volgt zou het goed moeten gaan. Mocht dit niet het geval zijn wil ik je vragen om mij een privé bericht te sturen, dan help ik je daar verder.

Groetjes,

Seren 

@Duncan77 @Seren 
Na een paar uur proberen is het eindelijk gelukt.

zoals Duncan al zei moet je even geduld hebben.

had mijn Simkaart er uit gedaan voordat ik de verificatie code in heb gevoerd.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Matta,

Goed om te horen dat het inmiddels is gelukt!


Groetjes,
​​​​​​​Seren 

Hi, ik heb hetzelfde probleem op de iPhone 11. Heb de Esim prepaid besteld. Helaas kan ik niet even snel de optie proberen met mijn vaste SIM kaart eruit halen.. zit in het buitenland (vakantie) en niet direct iets bij de hand om de Sim te verwijderen. 

Is dit een bekend probleem bij de iPhone en de enige optie om nu het symyo abonnement geactiveerd te krijgen?

Aanvullend info: als ik weer  de stappen doorloop krijg ik weer de optie om een mobiel abonnement toe te voegen maar krijg dan de melding dat het abonnement niet kan worden toegevoegd en dat de code niet meer geldig is (neem contact op met de mobiele provider).

enige hulp zou zeer welkom zijn anders moet ik mijn aankoop helaas annuleren(had het specifiek nu nodig voor het buitenland)

Na wat proberen en de tips hier uiteindelijk gelukt.

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Carlgeos,

Bedankt voor je bericht. Helaas zijn wij in het weekend niet aanwezig op het forum. Gelukkig lees ik dat het inmiddels gelukt is. Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik dat graag!

Groetjes,
Seren

Reageer