Skip to main content

.

Hallo,

Sinds de nieuwe update van de app, kan ik de app niet meer gebruiken?

Zijn er meer mensen met dit probleem?

En zo ja, wat kan ik eraan doen?



Groetjes



PS. Ik heb een Samsung Galaxy Young
Hoi,



Je schrijft dat je hem niet meer kan gebruiken maar omschrijft niet wat er fout gaat.



Wellicht helpt het als je hem helemaal verwijderd en daarna opnieuw installeert.
Een Samsung Galaxy Young heeft Android 2.3.6.

Android vereist 4.0 en hoger.



http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/smartphones/smartphones/GT-S5360MAAXEN



https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.simyo.mijnsimyo



Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een snelkoppeling van de site MijnSimyo op de telefoon.
https://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/samsung/galaxy-young



Hier staat weer iets anders. Android 4.1. Controleer eens bij Toestel info wat daar staat.
Hoi Marit.XX,



Wat onhandig dat je de app niet meer kunt gebruiken na de laatste update. Dat hoort natuurlijk niet te gebeuren!



In dit geval wil ik graag de antwoorden van Raytje en Friesian combineren. Allereerst is het belangrijk voor ons dat we weten wat er precies aan de hand is. Als je kunt vertellen wat er precies niet werkt, dan komen we al een stukje verder. Daarnaast is het altijd goed om de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren.



Friesian heeft ook een goed punt. De app werkt alleen op Android versie 4 of hoger. Het is dus verstandig om in je telefoon even na te gaan welke versie jij hebt. Ik verwacht dat dit goed moet zijn, omdat je hiervoor wel gebruik hebt kunnen maken van de app 🙂 Laat je het weten?



@Raytje & Friesian, bedankt voor jullie bruikbare tips en advies :D



Groetjes,

Angela

Reageer