.

Beantwoord

Waarom is de Android versie van de Simyo app niet te installeren?


Reputatie 7
Badge +9
Mijn iPhone is terug naar Apple voor een nieuwe accu (helemaal naar het Nederlandse Breda, believe it or not) dus heb ik zojuist ter vervanging (en als back up voor later) een goedkope smartphone gekocht. Dan kom je bijna automatisch bij een Android toestel uit, in dit geval een Alcatel Onetouch Pop D1 waar KitKat 4.4 op draait.

Het vreemde is dat de Simyo app zich daar niet op laat installeren, er komt een mededeling "deze app is niet compatibel met je apparaat". Dit is mijn eerste kennismaking met Android, en mijn kennis is dus nul komma nul, maar het verbaast me zeer dat een recente app als Simyo app niet te installeren is op een Android toestel dat vers uit de winkel komt. Zijn er Android deskundigen hier die hier een verhelderend licht op kunnen laten schijnen?
icon

Beste antwoord door Tiury 13 December 2015, 18:54

Bekijk originele reactie

26 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Scotsman,

Bedankt voor het delen van deze oplossing. En fijn dat je de Simyo app nu hebt kunnen downloaden!

Wat betreft het nummerbehoud en het simkaartnummer wat te vinden is op Mijn Simyo. Dit zou altijd moeten kloppen. Het kan zijn dat het in een enkel geval niet overeenkomt. Gelukkig zijn wij er nog altijd, en als er wat mis gaat met het nummerbehoud kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice om een bevestiging te krijgen van je simkaartnummer.

Groetjes,
Caspar

Reageer