Mijn Simyo app werkt sinds laatste update (sinds ruim 1 week) niet meer op Huawei 8 light.
Waaraan kan dat liggen?
Bladzijde 1 / 1
Heb je de app al eens gedeïnstallerd en weer geïnstalleerd?
Hoi Esp,
Wat ontzettend vervelend dat de Simyo App het niet meer doet op jouw Huawei 8 light! Wil jij de app verwijderen van je toestel en dan weer herinstalleren? Het kan zo zijn dat er updates zijn die nog uitgevoerd moeten worden. Zodra je 'm opnieuw downloadt en installeert heb je de allernieuwste versie.
Mocht 'ie het dan nog steeds niet doen, wil je mij dan laten weten wat de foutmelding precies is? Dan kan ik gerichter een oplossing voor je vinden!
Laat je weten of het lukt?
@ RicoK: Dank voor de hulp!
Groetjes,
Jihane
Wat ontzettend vervelend dat de Simyo App het niet meer doet op jouw Huawei 8 light! Wil jij de app verwijderen van je toestel en dan weer herinstalleren? Het kan zo zijn dat er updates zijn die nog uitgevoerd moeten worden. Zodra je 'm opnieuw downloadt en installeert heb je de allernieuwste versie.
Mocht 'ie het dan nog steeds niet doen, wil je mij dan laten weten wat de foutmelding precies is? Dan kan ik gerichter een oplossing voor je vinden!
Laat je weten of het lukt?
@ RicoK: Dank voor de hulp!
Groetjes,
Jihane
Dank.
Die logische oplossing was me even ontschoten. Gedaan en opgelost.
Die logische oplossing was me even ontschoten. Gedaan en opgelost.
Graag gedaan. Dank voor je terugkoppeling.
Hoi esp,
Mooi dat het is opgelost. Voor andere vragen weet je ons te vinden!
Groetjes,
Caspar
Mooi dat het is opgelost. Voor andere vragen weet je ons te vinden!
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.