.

Beantwoord

Waar kan ik mijn klantnummer vinden?

  • 9 August 2018
  • 6 reacties
  • 140 Bekeken

Dag, ik wil graag mijn klantnummer weten. Ik begrijp dat het klantnummer vermeld staat op de factuur, echter is sinds gisteren mijn sim only abonnement ingegaan en heb ik nog geen factuur ontvangen. Alvast dank! Mvg Femke
icon

Beste antwoord door Els 9 August 2018, 11:47

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hoi @Femke van Hamersveld

Welkom bij Simyo 🙂 Het klopt wat je schrijft. Wij Simyo Sim Only klanten kunnen ons klantnummer vinden op de facturen. Je zou kunnen wachten uiteraard tot je de eerste factuur krijgt. Maar een Moderator kan hem je denk ik ook wel verschaffen.

@SimyoSimyo, misschien een idee voor de Wall of Change? Klantnummer op de MijnSimyo pagina.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Femke,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je hier navraag doet over je klantnummer. Ik snap dat het lastig is om deze op te zoeken als je nog geen factuur hebt ontvangen.

Geen zorgen! Zoals Ray zegt, kan ik je het klantnummer in dit geval ook toesturen. Via een privébericht zal ik dit voor je regelen, goed?

@ Ray, dit idee is zojuist op onze Wall of Change geplakt! Bedankt voor de tip! 🙂

Groetjes,
Els
Reputatie 7
Is het idee om het klantnummer dan ook zichtbaar te maken in de app?
Reputatie 6
Badge +4
Hi Rico,

Het is niet helemaal on-topic, maar kun je me vertellen waarom je graat het klantnummer in de app zou willen zien? Ik denk dat het er nu ook niet in staat omdat het geen informatie is die je dagelijks nodig hebt, eigenlijk alleen wanneer je nummerbehoud wilt aanvragen bij een overstap.

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Dag Thomas,

Ik begrijp je reactie. Ik zal deze proberen toe te lichten.

Het verzoek tot vermelden van het klantnummer in je Mijn Simyo is op the Wall of Change komen te hangen. Omdat ik mij zo voor kan stellen dat het voor een gebruiker ook handig kan zijn om zijn/haar klantnummer in de App te kunnen zien en omdat de App toch een verlengstuk is van de Mijn Simyo omgeving lijkt/leek het mij handig dit nummer ook te kunnen zien in de App.
Reputatie 6
Badge +4
Hey Rico,

Ik snap je gedachtegang, hoe meer informatie je uit de app kan halen, hoe minder je op andere plekken hoeft te zoeken naar informatie. Ik hang je suggestie op de Wall of change! :)

Groetjes,
Thomas

Reageer