.

Beantwoord

Verwarring over mb's


Ik vind jullie site onduidelijk en onoverzichtelijk. Voor de zoveelste x ging het fout. Ik kreeg in april gratis mb's. Op 30 april bestelde ik mb's voor de maand mei. Het werd meteen bijgeschreven. Natuurlijk is dat niet de bedoeling. Niemand koopt op de laatste dag van de maand mb's tenzij je het zelf automatisch laat doorlopen. Het antwoord dat ik kreeg bij navraag vond ik niet netjes. Ze konden het niet veranderen, daar moest ik het meedoen. In het verleden hebben ze het wel gecorrigeerd. Nu kan het ineens niet. Ik had nu dus wel mb's (gratis) maar volgens Simyo niet.... wat een verwarring 😡

icon

Beste antwoord door Tessanne 1 May 2021, 17:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

@JOHANN 

Heb je niet per ongeluk MB's bij gekocht? (500MB voor €5,-)?

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk dat Johann inderdaad bedoelt dat hij MBs heeft bijgekocht.
Alhoewel wellicht iets minder logisch, kan het zeker de bedoeling zijn om dat voor dezelfde maand te doen, ook al is het de laatste dag van de maand.

Stel maar dat je in de avond lekker wil netflixen op een Wifiloze plaats?

Maar de basis van deze problemen is gewoon dat alles vervalt aan het eind van de maand. Maar dat zal vast eens op de Wall Of Change hebben gestaan; en voor zover ik weet is dat overal zo.

Reputatie 7
Badge +6

Hi Johann, 

 

Welkom terug op het forum! 

 

Ik zie dat er inderdaad wat verwarring is ontstaan omtrent het aanschaffen van de MB's, ik zal mijn best doen de zaak wat op te helderen. 

 

Wanneer je geen MB's hebt maakt Simyo het mogelijk ook op een ander moment in de maand een bundel aan te schaffen. Deze bundel wordt naar rato verrekend want het zou namelijk oneerlijk zijn als je de volledige maand betaalt, maar de bundel niet de hele maand kunt gebruiken. 

Zojuist heb ik jouw aansluiting gecheckt en zie dat er geen kosten in rekening zijn gebracht voor de ene dag internet in april. Dit kun je ook checken op jouw factuur. De kosten die er zijn gerekend zijn voor mei., deze staan op de factuur van april omdat je bij Simyo altijd alvast een maand vooruit betaalt. 

 

Hopelijk is het zo wat duidelijker! Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. 

 

Bedankt Ray en wimj12

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer