.

Beantwoord

Vervangende Simkaart voor gestolen simkaart

  • 6 January 2012
  • 9 reacties
  • 7295 Bekeken

Badge
Beste Simyo,Ik ben mijn mobiel met simkaart laatst kwijtgeraakt/gestolen. Ik hem daarna zsm geblokkeerd. Nu zag ik op de site een mogelijkheid staan om een vervangende simkaart aan te vragen.
Is het mogelijk als ik die aanvraag doe om dan het nr van de gestolen simkaart te houden en die vervangende simkaart te gaan gebruiken, en zo ja hoe dan?Groeten, Wouter Sedee
icon

Beste antwoord door Arie 6 January 2012, 15:34

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +2
Hi Wouter25,
Welkom op ons Forum.
Een vervangende simkaart is een simkaart met hetzelfde telefoonnummer als je vorige simkaart.
Je kunt de vervangende simkaart bestellen via de persoonlijke pagina onder het tabblad Selfservice. Voor een vervangende simkaart wordt €5 in rekening gebracht. Na het ontvangen van je simkaart kun je deze via de klantenservice laten deblokkeren.
Groet,
Arie
Geen idee of het mogelijk is. Maar kan je ook een extra simkaart aanschaffen zodat je met 2 telefoonstellen kan werken, die hetzelfde nummer hebben? Of is dat onmogelijk?
Geachte Simyo,

Mijn simkaart is vergrendeld. Hoe kan dit?

06-3*******
IK wil graag meerder simkaarten met hetzelfde telefoonnummer. Ik heb n.l. meerdere telefoons, soms heb ik de ene bij me soms de andere.

Handig zou zijn wanneer ze allemaal hetzelfde telefoonnummer hebben. Bij Telfort !! schijnen ze dat wel te hebben voor zakelijk gebruik.

maar alleen bij zakelijk gebruik en niet voor de particulier wat natuurlijk ook belachelijk is.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum JOHNNYBUIL9, witjmhgd en tanteleen,

Welke melding krijg je precies nadat je de simkaart in het toestel stopt JOHNNYBUIL9? Is het wellicht mogelijk dat je te vaak de verkeerde pin en pukcode hebt ingevoerd?

Bij Simyo is het inderdaad niet mogelijk om meerdere simkaarten met hetzelfde nummer te bestellen. Deze optie ondersteunen wij niet.

Groetjes,

Alex
Heb dezelfde vraag die al eerder is gesteld kan ik twee toestellen met hetzelfde nummer hebben,dus 2 gelijke sim kaarten.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum motormuis,

Het is bij Simyo niet mogelijk om meerdere simkaarten met hetzelfde nummer te gebruiken.

Groetjes,

Alex
Ik wil graag in Belgie of een ander land gewoon kunnen blijven bellen en sms en. Hoe gaat dat?
Badge +2
Hi hed49,

Je dient hiervoor de optie 'bellen in en naar het buitenland' in te schakelen. Dit kan je doen via je persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'overzicht' kan je de optie vervolgens inschakelen.

Groetjes,

Arie

Reageer