.

Beantwoord

Vertraging gegevens verwerking

  • 5 November 2012
  • 26 reacties
  • 2499 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
ik zie in een topic van een week geleden dat de vertraging gegevens verwerking is opgelost.
Wat ik zie is dat de gegevens verwerking op dit moment  is:
Verbruik minuten/SMS bijgewerkt t/m: 02-11-2012 17:40:28
Internetverbruik bijgewerkt t/m: 03-11-2012 18:08:23

Dat is dus 2 á 3 dagen achterstand.
Mijn vraag is: wordt er nog aan gewerkt of is de standaard van de gegevens verwerking?
In afwachting van uw antwoord

m vr gr eew
icon

Beste antwoord door Wayne 6 November 2012, 11:16

Bekijk originele reactie

26 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum eew,

Het verbruik op jouw persoonlijke pagina zou reeds geactualiseerd moeten zijn. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?
Welkom op het forum eew,

Het verbruik op jouw persoonlijke pagina zou reeds geactualiseerd moeten zijn. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?


Dag Wayne,

Het is nu woensdag 7 november 22.08 uur en dit is de tijd de staat op mijn persoonlijke pagina:
Verbruik minuten/SMS bijgewerkt t/m: 06-11-2012 22:26:01
Internetverbruik bijgewerkt t/m: 05-11-2012 11:21:42

Dus op dit moment wederom een achterstand van 1 á 2 dagen.
Hopelijk kan het opgelost worden, het is vooral in de laatste week van de maand prettig dat het actueel is.

groet Edmond
Badge +2
Beste eew,

Wij werken er aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen omdat wij begrijpen dat dit vervelend is. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Beste Arie,

ook ik reageer wel eens vertraagd zoals wel blijkt uit deze reactie :) 
Ik hoop dat het snel wordt opgelost, zoals ik al in een eerdere reactie heb aangegeven dat het aan het eind van de maand prettig is om te weten hoe je er voor staat. Op die manier toch kunnen voorkomen dat je over je bundel heen gaat.

ik zie wel als het weer verholpen is, bedankt voor jullie reacties

groet Edmond
Reputatie 5
Badge +10
Hoi eew,

Ze zijn bij de technische dienst aan het nagaan hoe ze het verbruik sneller kunnen verwerken. Er wordt dus aan gewerkt.

Groetjes,

Alex
Badge +1
heyyy nou heb ik een vraagje hij loopt weer traag, maar nu is het ook nog is zo dat ik een mailtje kreeg dat me 1000 mb is stopgezet, ik heb dit juist veranderd naar 1500 mb, je ziet wel dat dat me actieve bundel is maar ondanks dat ik gebruik heb gemaakt van internet is er niets van me mb.afgegaan hoe kan dit?
Reputatie 7
Badge +9
Dag Daisy, even geduld..... Alles goed verder?
Bij mij lopen de gegevens nu tot ergens halverwege 1 december. En er zijn ook nog geen MB's vanaf gegaan.
Toch maar even een data verbruik app installeren? ;)🆒 Dan ben je altijd actueel.
Fijne dag verder.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Simyodaisy.

Wellicht dat dit inderdaad komt door de vertraging. Volgens mijn gegevens wordt het verbruik weer bijgehouden. Klopt dit? Een app installeren is een goed alternatief.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
We lopen weer 2 dagen achter, als je naar belminuten kijkt..staat bij mij op 15-12-2012.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi de leon,

Heb je na 15/12/12 nog wel gebeld? Voorbeeld: als je een 5/12/12 voor het laatst hebt gebeld dan zal de 'bijwerkdatum' die je ziet staan op je overzicht ook op 5/12/12 staan.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Hoi de leon,

Heb je na 15/12/12 nog wel gebeld? Voorbeeld: als je een 5/12/12 voor het laatst hebt gebeld dan zal de 'bijwerkdatum' die je ziet staan op je overzicht ook op 5/12/12 staan.

Groetjes,

Alex

 
O verrek, thanks voor de tip Alex. Dan moet ik weer eens snel mijn vriendinnetje bellen dan :o

Dus dat werkt op je belgedrag? Ook sms ?
Reputatie 5
Badge +10
Haha ja dat zou ik maar snel doen dan 😉. Ja het werkt op zowel sms als belgedrag. Je internet en je bel/sms gegevens worden apart ge-update.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Okay, probleem opgelost. Gooi er maar een slotje op.;)
Badge
Hoe moeilijk is het om meteen te zien hoeveel belminuten ik nog heb?
Verwerkt tot gisterenmiddag....lekker is dat NOT
Moet ik zelf elke maand op de laatste dagen bijhouden hoeveel ik bel en sms???
Badge
Of geef iedereen er 30 bij aan het eind van de maand. Daar zou ik wel mee kunnen leven.

Vandaag maar niet meer smssen en bellen op oudjaarsdag.
Reputatie 7
Badge +9
Of geef iedereen er 30 bij aan het eind van de maand..

Goeie tip. ;) 
Badge +6
Hoi J@net,

Het verbruik wordt met vertraging verwerkt van 3 á 4 uur. Wanneer er een storing is kan het zijn dat het langer duurt voordat de gegevens zijn verwerkt. Ik zal je tip door geven aan de juiste afdeling.
I'm a new customer and this will be my first invoice and I'm having the same problem as others with the delay on the updated information on my balance. 
In my case I have to say, it's very bad! check it below:

Verbruik minuten/SMS bijgewerkt t/m: 20-12-2012 22:22:02
Internetverbruik bijgewerkt t/m: 14-12-2012 08:25:00

Could you please fix it asap, so I can have transparency in my account?

Thanks a lot!
BR
Carlos
Badge
Verbruik minuten/SMS bijgewerkt t/m: 04-01-2013 17:17:09

En nu is het 5 januari 20.29 uur..

3 a 4 uur vertraging klopt gewoon niet.
Er is een doorlopende storing....??
Reputatie 5
Badge +10
I'm a new customer and this will be my first invoice and I'm having the same problem as others with the delay on the updated information on my balance.
In my case I have to say, it's very bad! check it below:

Verbruik minuten/SMS bijgewerkt t/m: 20-12-2012 22:22:02
Internetverbruik bijgewerkt t/m: 14-12-2012 08:25:00

Could you please fix it asap, so I can have transparency in my account?

Thanks a lot!
BR
Carlos


Verbruik minuten/SMS bijgewerkt t/m: 04-01-2013 17:17:09

En nu is het 5 januari 20.29 uur..

3 a 4 uur vertraging klopt gewoon niet.
Er is een doorlopende storing....??


Hoi Carlos en J@net,

Hebben jullie rekening gehouden met mijn eerdere reactie?

Hoi de leon,

Heb je na 15/12/12 nog wel gebeld? Voorbeeld: als je een 5/12/12 voor het laatst hebt gebeld dan zal de 'bijwerkdatum' die je ziet staan op je overzicht ook op 5/12/12 staan.



Als ik jullie verbruik zie is bovenstaande namelijk van toepassing.

Groetjes,

Alex
Vanmorgen beltegoed opgewaardeerd; wordt niet verwerkt. Daardoor kan ik ook geen maandbundel internet aanschaffen.
Via facebook contact gezocht met Simyo, geen enkele reactie tot nu toe. Meer mensen problemen hiermee ?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Annelies,

Ik heb zelf gereageerd op je Facebook bericht. We proberen reacties op het forum binnen 1 werkdag te behandelen. Facebook gebruiken wij niet als service kanaal. Het forum en Twitter daarentegen wel. Zie ook http://www.simyo.nl/klantenservice

Je beltegoed is inmiddels bijgeschreven. Excuses voor de late verwerking van je opwaardering.

Groetjes,

Alex
Hoi,

Ik zie al een tijd in MIJN SIMYO in de facturen overzicht dat enkele facturen nog steeds staan op "achterstallig", terwijl dit niet zo is!
Gaat dit nog veranderd worden of is daar een andere reden voor?

Ik hoor graag van jullie..............

Met vriendelijke groet,

R. Simons
Reputatie 5
Badge +10
Hoi guerjay,

Ik heb je aansluiting en facturen bekeken. Ik zie dat je facturen (op februari na) allemaal betaald zijn. Kan je aangeven om welke factuur/facturen het gaat? De betaling van de december factuur is idd nog niet verwerkt.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Het gaat idd om de factuur van December.
De andere (feb) moet nog betaald worden. Is er een reden waarom de fact van dec nog steeds niet verwerkt is?

Groet

Reageer