.

Beantwoord

Verslechtering van app, wat is de oplossing?


Reputatie 3
Badge +2

Sinds gisteren heb ik de update van mijn simyo app ontvangen. Helaas is de update wel een verslechtering.

 

Ik heb 1x Sim Only en een aantal prepaid sims.

bij Sim Only zie ik geen saldo meer zonder in te loggen. Bij de prepaids werkt dat nog wel.

Daarnaast zie ik nu 4x mijn naam (ja ik heb 4 sims), ik zie niet meer wat nu precies is (Bij de vorige versie van de app stond er dat wel bij). Terwijl als ik ingelogd ben dat wel zie.

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 16 June 2021, 12:09

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi Robby, 

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Bedankt voor je feedback! Dat is inderdaad erg vervelend! Op het moment probeer ik iemand te pakken te krijgen voor deze app problemen. Problemen met betrekking tot de profielnamen zijn namelijk ook eerder gemeld. Ik ga er nogmaals en melding van maken met een verzoek of er contact met mij opgenomen kan worden. Welke telefoon + software heb jij? Dat kan de app developers al op weg helpen.

 

Zodra ik meer weet laat ik het horen! 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 3
Badge +2

Ja zag ook al wat topics alleen bij mij heeft het wel al die tijd gewerkt (sinds 1 jaar weer klant) tot ik dus de nieuwe update kreeg (die van de 26ste).

 

Mijn hardware en software waar de app op zit

Pixel 4a

Android versie 11

Beveiligingsupdate 5 mei 2021

Kernel versie. 4.14.199-g548ba7616dc6-ab7185844

#1 Fri Mar 5 04:25:36 UTC 2021

Reputatie 7

@Tessanne Het is echt heel erg bijzonder…… Een nieuwe app, maar nog steeds is het probleem met de profielnamen niet opgelost… :(

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Robbytown,

 

Bedankt voor de aanvullende gegevens. We gaan het doorgeven!

 

@ RicoK inderdaad vervelend dat het probleem met de profielnamen nog niet is opgelost, ik zal het weer doorgeven. Wij krijgen alleen verder geen updates over hoe het daar mee staat.

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +6

Hi Robbytown, 

 

Inmiddels heb ik een reactie mogen ontvangen van mijn collega's die gaan over de ontwikkeling van de app. De bug is bekend en er wordt een ‘hotfix’ ingepland. Dat wil zeggen dat ze direct aan de slag zijn gegaan met het fiksen van dit probleem en dat er uiterlijk na 2 weken een nieuwe release komt voor de app. 

 

Laten we hopen dat deze release ervoor zorgt dat de verschillende profielnamen weer gewoon zichtbaar zijn in het inlogscherm. 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 3
Badge +2

@Tessanne ik hou de update in het oog!

 

Fixen ze dan meteen het direct zien van het tegoed ook? Dat is bij mijn Sim Only dus niet te zien zoals je aan de screenshot kunt zien.

Bij prepaid krijg ik wel het saldo te zien voor ik echt inlog.

Reputatie 7
Badge +6

Hi RobbyTown, 

 

Ja goed dat je ernaar vraagt! Dat heb ik ook nagevraagd, deze bug was nog niet bekend en we hebben hier ook nog geen andere meldingen over gehad. 

Deze kan misschien verholpen worden door de app opnieuw te downloaden. 

 

Zou je dat kunnen proberen? :)

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 3
Badge +2

Hi RobbyTown, 

 

Ja goed dat je ernaar vraagt! Dat heb ik ook nagevraagd, deze bug was nog niet bekend en we hebben hier ook nog geen andere meldingen over gehad. 

Deze kan misschien verholpen worden door de app opnieuw te downloaden. 

 

Zou je dat kunnen proberen? :)

 

Groetjes,

Tessanne 


Heb niets met de app gedaan maar het werkt spontaan weer.

Nu nog afwachten op de namen fix .

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi RobbyTown, 

 

Dat is goed nieuws! Bedankt voor de terugkoppeling. :grin:

 

Groetjes,

Tessanne

Reputatie 7
Badge +6

@RobbyTown Goed nieuws! De bug is gefixt en de update is nu beschikbaar in de Playstore! :tada:

 

Groetjes, 

Tessanne 

Reputatie 3
Badge +2

Update binnen inderdaad gefixt.

Reputatie 7
Badge +6

Super! :)

Reageer