.

Verbruikgegevens internet/bellen lopen niet mee

  • 3 February 2022
  • 8 reacties
  • 76 Bekeken

Sinds 1 Februari jl lopen de verbruikgegevens van bellen/internetten niet door. Blijft op januari hangen. Net gebeld en kreeg te horen dat er een storing is en niemand zijn verbruikgegevens kan zien. Kan er echter nergens iets over terugvinden 


8 reacties

@Nihad zie pb 

@Ray dat is niet de reden, want bij internetverbinding word elke dag vermeld ook al is er niets verbruikt. Telefoon en SMS verbruik daarentegen word wel alleen vermeld als er daadwerkelijk verbruikt is.

Mijn verbruikgegevens van internet staan nu nog steeds op 5 februari, zondag 6 februari word dus niet aangegeven in de app. Op mijn Simyo zie ik die wel...

Reputatie 5
Badge +4

@Marjo67 om de details van jouw verbruik te kunnen inzien zou ik wat gegevens moeten hebben. Zou je mij anders een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw telefoonnummer, naam, adres, en email adres?

 

Ik hoor graag van je.

 

Groetjes, 

 

Nihad

@Marjo67 

Wat daar de reden van is kan ik zo niet zien omdat ik niet in jouw gegevens kan kijken als klant. Maar een reden kan zijn dat er geen verbruik is geregistreerd en dat je daarom de 5e als laatste dag van bijwerking ziet staan. 

@Ray mijn verbruikgegevens blijven nu op 5 Februari staan en volgens mij is het nu de 7e

Hoi @Nihad,

Ik kan bevestigen dat het nu goed is. 

 

Gr. Ray

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Marjo67,

 

Ik zie de details van het verbruik van februari inderdaad niet zichtbaar waren via de App. Dit zou nu opgelost moeten zijn 🙂.

 

Bedankt @Ray voor het snel reageren.

 

Groetjes,

 

Nihad

Hoi @Marjo67 

Ik ben ook een klant en heb even gekeken.

Via de internet pagina ( MijnSimyo ) gaat het wel goed. Via de app echter niet helemaal zoals het hoort. In de app in het start scherm zie je wel dat er veranderingen zijn in het verbruik. maar zodra je de details van het verbruik wil zien dan kom je inderdaad in januari terecht en bestaat februari nog niet. Ook zie je in de app niet waanneer het voor het laatst is bijgewerkt. 

Waarom dit niet is vermeld door Simyo is mij ook onduidelijk. 

 

 

Reageer