Sinds 1 Februari jl lopen de verbruikgegevens van bellen/internetten niet door. Blijft op januari hangen. Net gebeld en kreeg te horen dat er een storing is en niemand zijn verbruikgegevens kan zien. Kan er echter nergens iets over terugvinden
Hoi
Ik ben ook een klant en heb even gekeken.
Via de internet pagina ( MijnSimyo ) gaat het wel goed. Via de app echter niet helemaal zoals het hoort. In de app in het start scherm zie je wel dat er veranderingen zijn in het verbruik. maar zodra je de details van het verbruik wil zien dan kom je inderdaad in januari terecht en bestaat februari nog niet. Ook zie je in de app niet waanneer het voor het laatst is bijgewerkt.
Waarom dit niet is vermeld door Simyo is mij ook onduidelijk.
Hoi
Ik zie de details van het verbruik van februari inderdaad niet zichtbaar waren via de App. Dit zou nu opgelost moeten zijn .
Bedankt
Groetjes,
Nihad
Hoi
Ik kan bevestigen dat het nu goed is.
Gr. Ray
Wat daar de reden van is kan ik zo niet zien omdat ik niet in jouw gegevens kan kijken als klant. Maar een reden kan zijn dat er geen verbruik is geregistreerd en dat je daarom de 5e als laatste dag van bijwerking ziet staan.
Ik hoor graag van je.
Groetjes,
Nihad
Mijn verbruikgegevens van internet staan nu nog steeds op 5 februari, zondag 6 februari word dus niet aangegeven in de app. Op mijn Simyo zie ik die wel...
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.