.

Beantwoord

verbruik wordt niet bijgewerkt

  • 3 August 2013
  • 11 reacties
  • 12987 Bekeken

Badge +1
Ik kan niet zien wat ik verbruik is een beetje vervelend hoor had ook de app maar die werkt ook niet en ook de site niet wat is dat.
Groeten john.
icon

Beste antwoord door Charlene 6 August 2013, 15:53

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge +1
Verbruik op simyo en de app lopen altijd achter
Heb gemerkt dat het niet alleen bij simyo is, mijn provider geeft ook het verbruik met vertraging door
Ook hier staat het sinds 1 augustus stil, niets gebeld terwijl me telefoon aangeeft ruim 5 uur aan uitgaande gesprekken
En 10123 mb aan data
Badge +1
Vorige maand stond hij ook stil .
Hij bleef op 69 min en 376 mb staan
Reputatie 3
Badge +9
Als je niet meer hebt gebeld na de laatste update, zal die update en datum ook blijven staan. Er komt alleen een nieuwe datum als er weer gebeld is.
Dit geld ook voor internet.
Badge +8
Ik kan niet zien wat ik verbruik is een beetje vervelend hoor had ook de app maar die werkt ook niet en ook de site niet wat is dat.
Groeten john.


Hoi hammond,

Ik heb je aansluiting even bekeken, en ik denk dat er een instelling verkeerd stond.
Kun je het nu weer zien?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Verbruik op simyo en de app lopen altijd achter
Heb gemerkt dat het niet alleen bij simyo is, mijn provider geeft ook het verbruik met vertraging door
Ook hier staat het sinds 1 augustus stil, niets gebeld terwijl me telefoon aangeeft ruim 5 uur aan uitgaande gesprekken
En 10123 mb aan data


Gelukkig heb je onbeperkt, toch erickiel? 😉
Badge +8
Als je niet meer hebt gebeld na de laatste update, zal die update en datum ook blijven staan. Er komt alleen een nieuwe datum als er weer gebeld is.
Dit geld ook voor internet.


Inderdaad Martijn®, dat is er meestal aan de hand. So keep spreading the word 😉
Badge +1
Nee kan nog niet verbruik zien meters staan nog als begin.
Moet zeggen vind het zeer vervelend kan niet zien of ik genoeg heb of eroverheen ga.
Zou graag willen dat het opgelost word.
Gr john
Badge +8
Nee kan nog niet verbruik zien meters staan nog als begin.
Moet zeggen vind het zeer vervelend kan niet zien of ik genoeg heb of eroverheen ga.
Zou graag willen dat het opgelost word.
Gr john


Hoi hammond,

Waar kijk je precies? En wat zie je daar dan? Ook verneem ik graag welke browser je gebruikt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met een printscreen van je niet bijgewerkte gebruik? Of als dit per privébericht niet gaat, mag je dit sturen naar [email]Klantenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. Charlene. Dan kan ik de IT-afdeling er uitgebreid naar laten kijken.
Natuurlijk lossen we het op, daar zijn we voor, maak je geen zorgen. Ik kan je wel alvast vertellen dat je op dit moment 31 van je 100 minuten hebt gebruikt. En 121 MB van de 500MB die je tot je beschikking hebt.

Ik wacht je schermafbeelding af,

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Nee kan nog niet verbruik zien meters staan nog als begin.
Moet zeggen vind het zeer vervelend kan niet zien of ik genoeg heb of eroverheen ga.
Zou graag willen dat het opgelost word.
Gr john


Hoi hammond,

Bedankt voor je privébericht.
Dat je een vervangende simkaart hebt gekregen, daar kan het niet aan liggen. Maar ik heb nog eens naar je aansluiting gekeken. Je heb gewoon niet zo vaak verbruik gehad. Wanneer je niks verbruikt, wordt de datum en tijd van laatste update niet bijgewerkt. Ik zie dat je na 11-7 niks meer hebt gedaan tot vandaag.
Dat is dan de verklaring dat er niks is bijgewerkt daartussen. Er was niks bij te werken.🆒

Ik hoop dat dit bij jou ook de verwarring wegneemt.

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Dag Charlene ik verbruik iedere dag ik bel en internet iedere dag dus verbruik heb ik wel
Badge +8
Dag Charlene ik verbruik iedere dag ik bel en internet iedere dag dus verbruik heb ik wel

Hoi hammond,

Wat een mysterie.. Vanaf vandaag lijkt het verbruik weer goed te worden geregistreerd. Ik zou er ook niet op rekenen dat dit vaker gaat gebeuren. Het spijt me dat ik niet kan uitleggen wat er precies is gebeurd. Soms blijft dat onduidelijk, ook voor de mannen van de techniek. In ieder geval is het nu opgelost, en zul jij morgen zeker gaan zien dat je minuten en MB's weer aflopen.

Groetjes,
Charlene

Reageer