.

Beantwoord

Verbruik niet zichtbaar op mijn Simyo

  • 4 November 2013
  • 7 reacties
  • 5576 Bekeken

Badge
Op de site zijn mijn verbruik en beltegoed al ruim een week niet meer bijgewerkt. Is dit bij meer mensen het geval?
icon

Beste antwoord door Natascha 5 November 2013, 12:06

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het verbruik wordt alleen bijgewerkt als er verbruik is. De datum achter "Verbruik minuten/SMS bijgewerkt t/m:" en "Internetverbruik bijgewerkt t/m:" is gewoon de datum van het laatst bekende verbruik.
Badge +6
Op de site zijn mijn verbruik en beltegoed al ruim een week niet meer bijgewerkt. Is dit bij meer mensen het geval?

Hoi Bommel,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je op 27 oktober voor het laatst gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Daarna zie ik niet dat wij verbruik hebben geregistreerd. Klopt het dat je die datum voor het laatst gebruik hebt gemaakt van je aansluiting?

@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.
Badge
Hoi Natascha,

27 oktober als laatste verbruiksdatum kan wel kloppen. Maar bij het tabblad "verbruik" staan bij de maand oktober 0 belminuten en 0 SMSjes aangegeven. Dat klopt dus niet.

Groeten van Bommel
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Bommel,

Dat zou dan inderdaad niet kloppen... 😕
Ik leg dit even voor aan onze IT afdeling en kom er op terug bij je.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Natascha,

27 oktober als laatste verbruiksdatum kan wel kloppen. Maar bij het tabblad "verbruik" staan bij de maand oktober 0 belminuten en 0 SMSjes aangegeven. Dat klopt dus niet.

Groeten van Bommel


Hi Bommel, De reden dat jij 0 minuten en 0 smsjes ziet staan, is omdat je verbruik van 18 seconden is afgerond naar 0 minuten...
Badge
Tja, maar je betaalt toch altijd minimaal 1 volle minuut, dus wat je zegt lijkt me niet helemaal logisch. Bovendien heb ik toevallig vandaag 1 SMS verstuurd. Die is wel van mijn beltegoed afgeboekt, maar het verbruik van november staat nog steeds op 0.
Badge +8
Tja, maar je betaalt toch altijd minimaal 1 volle minuut, dus wat je zegt lijkt me niet helemaal logisch. Bovendien heb ik toevallig vandaag 1 SMS verstuurd. Die is wel van mijn beltegoed afgeboekt, maar het verbruik van november staat nog steeds op 0.

Hoi Bommel,

Je verbruik wordt met een vertraging bijgewerkt. Dus niet meteen als je het verstuurt, zie je het terug. Je smsje dat je 's ochtends verstuurde, is 's avonds bij je verbruik te zien geweest. Als je de datum en tijd van laatste update ziet, kun je met de oproep- of berichten-geschiedenis van je toestel nagaan wat je daarna nog verbruikt hebt.

Groetjes, Charlene

Reageer