.

Beantwoord

Verbruik niet up to date

  • 25 June 2012
  • 5 reacties
  • 853 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Wie valt het ook op dat je beltegoed vaak dagen achterloopt? Vooral rondhet eind van de maand wordt je beltegoed per definitie NIET up to date gehouden. Dat zullen ze wel met opzet doen, zodat je dan over het tegoed heen gaat een een godsvermogen per extra minuut moet betalen!!!!
icon

Beste antwoord door Alex 27 June 2012, 15:54

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum wvr,

Het is mogelijk dat het verbruik met een vertraging wordt verwerkt. Het komt sporadisch voor dat dit langer dan een dag duurt. Indien dit vaker het geval is zou ik je willen vragen om dit meteen te melden. Graag ontvangen we dan de specifieke datums wanneer dit plaats vindt. Het is niet Simyo's intentie om klanten vervolgens extra te laten betalen.

Groetjes,

Alex
Als nieuwe klant is dat mij ook opgevallen.Bij mijn vorige provider waren de kosten gelijk van het beltegoed af en de mb van de bundel af.Waarom is dit bij Simyo niet het geval?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi 69appie,

Het verbruik wordt met een vertraging verwerkt. Hierdoor is het niet mogelijk om alle gegevens meteen op de website te tonen.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Met een vertraging van hoeveel dagen? Want ik heb tot nu toe nog geen enkele maand gehad dat het verbruik up to date was. Iedere keer weer zeggen jullie dat ik meer minuten heb dan ik in werkelijkheid heb. Zorg of dat de app goed werkt of biedt deze app niet aan, als jullie hem toch niet fatsoenlijk bijhouden. Dit is bijzonder ergerlijk en nog klantonvriendelijk ook.
Reputatie 5
Badge +11
Met een vertraging van hoeveel dagen? Want ik heb tot nu toe nog geen enkele maand gehad dat het verbruik up to date was. Iedere keer weer zeggen jullie dat ik meer minuten heb dan ik in werkelijkheid heb. Zorg of dat de app goed werkt of biedt deze app niet aan, als jullie hem toch niet fatsoenlijk bijhouden. Dit is bijzonder ergerlijk en nog klantonvriendelijk ook.

Hoi Alexandra123,

De verbruiksgegevens worden een aantal keren per dag bijgewerkt. De informatie die je ziet op de Mijn Simyo app is dus doorgaans een paar uur oud.
In dit topic heb je hier ook vragen over gesteld, daar heb ik je vraag verder behandeld.

Reageer