.

Beantwoord

Verbruik mijn Simyo

  • 16 March 2013
  • 11 reacties
  • 632 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Waarom duur het zo lang bij het verversen van je belminuten en mb's op de site? En om de hoeveel uur ververst het? En is er geen app van simyo waar je snel en gemakkelijk je kosten kan zien?
icon

Beste antwoord door Natascha 19 March 2013, 10:47

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey MGB,

Ik ben het met je eens dat om het uur verversen handig zou zijn. Wij proberen in ieder geval om dit zo snel mogelijk te doen.
Hoi Alex,
Dat snap ik, maar om het uur verversen zou toch wel handig zijn, 🙂 Bij mijn man is het om het half uur.
Ik had wel data verbruikt overigens. Nu ook, en de laatste update is van 24 uur geleden.
Groetjes, Martine
Reputatie 5
Badge +10
Hoi MGB,

Het klopt wat RicoK zegt. Daarnaast kunnen we technisch gezien het verbruik helaas niet realtime verwerken en weergeven.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Hallo MGB,

Je hebt wel mobiele data verbruikt in die 20 uur? Als er geen mobiele data verbruikt worden laat Mijn Simyo natuurlijk ook geen dataverbruik zien.

NB Let wel op he, als je op een wifi-netwerk bent ingelogd verbruik je geen mobiele data.
Oh nee, 20 uur.
Hoi Zoef,

Het verbruik op je persoonlijke pagina is niet real time zoals RicoK aangeeft. Het verbruik wordt ongeveer om de 3 á 4 uur vernieuwd op je persoonlijke pagina.



Het zou best fijn zijn als dat elk half uur ververst zou worden. (Dat is bij andere aanbieders ook zo.)
De laatste verversing staat bij mij nu op 16 uur geleden.
Badge +6
Waarom duur het zo lang bij het verversen van je belminuten en mb's op de site? En om de hoeveel uur ververst het? En is er geen app van simyo waar je snel en gemakkelijk je kosten kan zien?

Hoi Zoef,

Het verbruik op je persoonlijke pagina is niet real time zoals RicoK aangeeft. Het verbruik wordt ongeveer om de 3 á 4 uur vernieuwd op je persoonlijke pagina.
Reputatie 7
Wat is lang duren?

Het is nu 17/03 17.50 uur. Mijn internet is tot gisteravond 20.00 uur bijgewerkt. En mijn belminuten/sms tot 13/03, de laatste keer dat ik gebeld heb. Is dit lang?

Het is sowieso niet real-time, maar om nu te zeggen dat het lang duurt......
Ja maar mijn vraag was eigenlijk. Waarom duurt het zolang voordat het word ververst?
Reputatie 7
Ik kijk ook uit naar de app. Maar ik denk niet dat app het verbruik sneller toont dan Mijn Simyo. Hoogstens zal het verbruik even snel zichtbaar zijn.
Reputatie 7
Badge +9
En is er geen app van simyo waar je snel en gemakkelijk je kosten kan zien?
Komt volgende maand.

Reageer