.

Beantwoord

Verbruik filteren lukt niet. Wie heeft hier nog meer last van?


Het filteren van het verbruik werkt niet naar behoren, hebben hier meer mensen last van?
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 July 2017, 08:36

Bekijk originele reactie

24 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sjaakie,

Ik heb dit nogmaals nagevraagd bij onze technische afdeling. Ze geven aan dat het van belang is dat zij weten welk model je hebt van de Samsung. Deze informatie hebben wij dus echt nodig. Wanneer ik deze heb mogen ontvangen van jou zal ik dit terugkoppelen aan de technische afdeling. Zij kunnen dan onderzoeken waar het probleem precies ligt. Zodra ik meer weet zal ik dit ook terugkoppelen in dit topic. Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

Mij lijkt dit geen modelafhankelijk probleem. Het platform en de versie van OS zouden een relevantie kunnen zijn. Deze zijn u bekend.

Ik zou u willen verzoeken met de momenteel aangeleverde informatie een call in te dienen.

Met dank en vriendelijke groet.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sjaakie,

Bedankt voor je reactie. Het is belangrijk dat wij weten welke Samsung je hebt. Zou je dit nog even door kunnen geven? Dan kan ik dit doorzetten naar de technische dienst. Ik durf niet te zeggen wanneer dit verholpen is, maar zodra ik terugkoppeling heb van de technische dienst laat ik je dit uiteraard weten!

Groetjes,
Roeqajja

Betreft Samsung met Android versie 12

Enig idee van doorlooptijd voordat euvel verholpen is? Of een berichtje als case is gesloten?

Bvd

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sjaakie,

Bedankt voor je uitleg en screenshots, het is me nu duidelijk! Dit is waarschijnlijk een issue in de app wat onderzocht zou moeten worden door de technische dienst. Zou je mij kunnen doorgeven welk toestel je hebt + de software versie? Dan ga ik hier achteraan voor je.

Groetjes,
Roeqajja

In de app kun je hele reeks van kostensoorten aan of uitvinken.

Die optie zit bij Verbruik.

 

De datum is teruggezet naar begin van het jaar..

En dit is het resultaat!

Ik wil geen belkosten maar opwaarderingen en aankopen. Die zijn er ook. Maar alleen als ik zelf terug scroll

Waar gaat het mis?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sjaakie,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp nog niet helemaal wat je bedoelt met “filteren”. In de Mijn Simyo app kan je namelijk schakelen tussen je internetverbruik en belverbruik. Graag hoor ik nog even van je wat je hier precies mee bedoelt!

Groetjes,
Roeqajja

Ik heb zojuist oude versie van app van mijn telefoon verwijderd en nieuwste versie van eind mei 2022.

Ook nu werkt filter zetten op mijn kostensoorten niet (goed). Krijg alleen kosten van huidige maand als ik vooraf een filter instel op verbruikskosten.. Doe ik iets fout of zijn de ontwikkelaars met iets anders bezig?

Zou fijn zijn als verwachting wordt waargemaakt na 4 jaar wachten.

Reputatie 7
Badge +10
Hi Sjpeng,

Dankjewel voor je screenshot! Ik zie dat je filtert op opwaarderingen, maar dat je als tijdsperiode 1 april t/m 6 augustus hebt gekozen. In die periode heb je geen opwaarderingen gedaan. Je laatste opwaardering was op 7 december 2016. Het ging hierbij om € 10,-.

Als je de periode verandert, zie je 'm dan wel terug?

Groetjes,
Jihane
Hoi hier zijn de PRTSC's die ik gemaakt heb van de site.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Sjpeng,

Oh, jee! Wil je nog even een screenshot sturen met wat je dan precies ziet als je het op de website probeert? Dan kan ik hiermee aan de slag!

Groetjes,
Jihane
Als ik bij verbruik opwaarderen selecteer krijg ik ook hier geen informatie te zien.
Badge +7
Hoi Sjpeng,

We hebben het zojuist getest, maar blijkbaar laat het filter alleen je verbruik van de afgelopen maand zien. Ook wanneer je een langere periode selecteert. We hebben dit doorgegeven aan de ontwikkelaar van de app, zodat ze dit met de volgende release mee kunnen nemen. Bedankt voor je input!

Bij Mijn Simyo op de computer zou dit wel goed moeten gaan. Wat gaat daar precies mis?

Groetjes,
Samantha
Op de webversie zie ik het ook niet terug.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sjpeng,

Wat gek, zeg! Ik wil dit graag nader voor je onderzoeken, maar ik heb eerst wat meer informatie nodig. Kun je het op de website wel goed zien, en is dit dus alleen een App-probleem? Of zie je het helemaal niet terug, ook niet op de webversie?

Groetjes,
Jihane
Cache geheugen gewist, geheugen gewist en toen App verwijderd.
Daarna opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft geen effect gehad.
Hoi,
Ik geloof dat je bedoeld dat ik bij verbruik/opwaarderingen moet kijken op de site.
Maar hier zie ik ook geen gegevens.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sjpeng,

Dankjewel voor je screenshots! Je zou meer terug moeten zien dan alleen juli. Ik zie dat je voor het laatst hebt opgewaardeerd op 7 december 2016. Dit zou dus nog inzichtelijk moeten zijn voor je. Op de website zou je je opwaarderingen moeten vinden door in te loggen en dan te surfen naar Instellingen > Betalingen. Zie je ze daar staan?

Wat de App betreft: wil je de App verwijderen en daarna opnieuw installeren? Verandert er daarna iets in wat je ziet staan?

Groetjes,
Jihane
telefoon: Archos 45 Neon
versie besturingssysteem: Android 4.4.2
Op de site (via laptop) zie ik de opwaarderingen ook niet maar daar zie ik wel de andere categoriën bellen,sms enz. uitgewerkt. Dus alle bel acties en sms acties.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Sjpeng,

Welkom op het Forum!

Erg vervelend dat jij je verbruik niet kunt filteren. :(

Ik heb het even uitgezocht wat je precies met het 'vinkje' bedoelt. Bedoel je hiermee de optie om te klikken op 'Bellen & sms'en' en 'Internet'? Deze optie vind je als je via de Mijn Simyo App klikt op Verbruik.

Het beste wat je kunt doen is een screenshot maken van wat er precies misgaat. Laat je ons dan ook weten welke telefoon en versie besturingssysteem je hebt? Ik laat dit dan voor je uitzoeken.

@ Ray en Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma
Plaats even een screen shot van wat je bedoelt. Leg het aan de hand daarvan duidelijk uit. Privégegevens wel maskeren.
Ik snap nog steeds niet waar je precies op doelt.

Vinkje? Welk vinkje?

Begindatum op 1 jaar terug gezet.?
Het enige vinkje dat werkt is internet . Bij de rest krijg ik geen info, bij bellen alleen het laatste gesprek. Begindatum op 1 jaar terug gezet.
Leg eens uit wat er precies niet werkt of niet naar behoren werkt?

Reageer