.

Beantwoord

Update verbruik/ Tegoed

  • 2 July 2013
  • 5 reacties
  • 7815 Bekeken

Waarom is het technisch niet mogelijk dat Simyo dagelijks het verbruik  meerdere keren bij werkt? Regelmatig zit er meer dan 24 uur tussen het bijwerken van het verbruik.Soms wel 48 uur.  Dit zie je vooral aan gebeuren aan het einde van de maand. Omdat je verbruik niet regelmatig wordt geupdate gebeurd het mij vaak dat ik belminuten kwijt raak omdat ik de laatste dagen extra voorzichtig ben om niet over mijn belbundel te gaan.
icon

Beste antwoord door Natascha 4 July 2013, 14:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Waarom is het technisch niet mogelijk dat Simyo dagelijks het verbruik  meerdere keren bij werkt? Regelmatig zit er meer dan 24 uur tussen het bijwerken van het verbruik.Soms wel 48 uur.  Dit zie je vooral aan gebeuren aan het einde van de maand. Omdat je verbruik niet regelmatig wordt geupdate gebeurd het mij vaak dat ik belminuten kwijt raak omdat ik de laatste dagen extra voorzichtig ben om niet over mijn belbundel te gaan.

Hoi InkieV,

Het verbruik word door het netwerk van KPN aan onze systemen door gegeven om te verwerken. Wij proberen het verbruik meerdere keren per dag te verwerken echter is dit soms niet mogelijk. Het is niet mogelijk om het verbruik real time te verwerken.
sinds kort ben ik overgestapt van Hi naar simyo. Geen klachten hoor, alleen: bij hi had ik een app waarop ik elk moment van de dag kon zien hoe veel ik nog over had. Hebben jullie dit ook? 
Badge +1
Simyo heeft een app maar deze loopt net zoals op je persoonlijke pagina achter
Dankje Erickiel, heb 'm gevonden!
Badge +8
sinds kort ben ik overgestapt van Hi naar simyo. Geen klachten hoor, alleen: bij hi had ik een app waarop ik elk moment van de dag kon zien hoe veel ik nog over had. Hebben jullie dit ook? 

Simyo heeft een app maar deze loopt net zoals op je persoonlijke pagina achter

Dankje Erickiel, heb 'm gevonden!

Hoi Angelina.P,

Welkom bij Simyo :)
Wij hebben inderdaad een app zoals erickiel al aangaf. Deze toont je hetzelfde verbruik als Mijn Simyo. Dus de informatie is bijgewerkt tot de datum en tijd die erbij vermeld staan.

Veel plezier ermee,

Groetjes,
Charlene

Reageer